Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben er laatst weer eens geweest (Cali en Medellin) en het land is totaal geweldig. De startprijs is 11 euro voor pijpen en neuken en dat kan oplopen tot 60 euro. Waar iedereen zich in vergist is dat je totaal niet in het centrum moet zijn, nergens in de grote steden in Colombia. Dat is echt wel gevaarlijk, maar valt eenvoudig te vermijden (door er niet te komen).

Ik ben iedere avond wandelend uitgegaan en heb overal hoeren bezocht. In Medellin moet je echt wel letten op de leeftijd, want er loopt veel minderjarig rond en dat is uiteraard strafbaar. Overigens laten ze je dan ook in de val lopen en dat kan zowel met politie als met een gang. Dan moet je ff dokken en alles weer opgelost. Nu hou ik niet van minderjarig, dus dan is dat eenvoudig te vermijden.

Het grootste nadeel in Colombia is dat alle dames zich kleden alsof ze aan het werk zijn (hoeren). Het is echt ongelooflijk zo bloot als ze rondlopen, allemaal.

Overigens is het land heel druk bezocht door Amerikanen, met name in het zuiden langs de kust.

Ik ga er zeker weet terug en hopelijk niet teveel toeristen met mij want het is wel lekker rustig zo.

Terug
Bovenaan Onderaan