Recensie Coco, Spink Thai Massage, Gent 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Skimming2480

Newbie
2
12/07/23
0
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/spink-thai-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Normaal gesproken ben ik geen grote fan van massagesalons, en mijn recente ervaring heeft me weer even herinnerd waarom. Ik had van tevoren gebeld om een afspraak van een uur te maken, wat in eerste instantie goed leek te gaan. Echter, toen ik eenmaal ter plaatse was, bleek dat de massage maar 30 minuten kon duren omdat de masseuse op tijd naar huis moest.

Toen ik vroeg naar de mogelijkheid van een meer intieme ervaring, werd aangegeven dat dit niet mogelijk was; er werd alleen een massage met een happy end aangeboden. Door de goede recensies die ik had gehoord, besloot ik ervoor te gaan, hoewel ik nu denk dat ik beter had moeten weten.

De massage zelf was oké, maar ik heb betere gehad. De focus lag vooral op mijn rug en achterwerk. Na een tijdje vroeg ze me om me om te draaien en begon ze me oraal te bevredigen, wat wel goed was, maar niets bijzonders. Vervolgens ging ze over op een handmatige stimulatie, waarbij het erop leek dat het doel was om het proces zo snel mogelijk af te ronden.

De dame was altijd vriendelijk en er was niets aan te merken op haar verschijning of hygiene.

Als je op zoek bent naar een goede massage, ken ik betere plekken. En als je meer op zoek bent naar fysieke bevrediging, zijn er ook betere opties.

Kortom, voor €100 zijn er zeker leukere en betere ervaringen te vinden bij andere dames.

Schrijf jouw reactie...
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan