Recensie Coco, Genk (vh Dilsen) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bubududu

Wandelaar
33
19/03/22
41
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/coco-oosterse-sletje.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb vrijwel alle Chineesjes in Belgie gehad. Meerendeel van de dames helaas nep maar ik kan het gewoon niet laten om chinese meiden te bezoeken.

Dus toch een afspraak gemaakt met Coco ze ontvangt bij het welbekende hotel in Dilsen Stokkem. Toen ik aankwam kreeg ik kamernummer van de planner en kon ik lekker naar boven en daar deed Coco open dus wel echt het meisje van de fotos. Ze ziet er echt goed lekker uit. Na betalen kon het beginnen ze doet echt diep en nat tongzoenen, pijpen lekker diep en wisselend van tempo ook doet ze heerlijk met haar tong over mijn eikel likken. Daarna condoom eroverheen en kwam ze op me zitten echt een heerlijke uitzicht op die 2 flinke borsten daarna afgemaakt in missionaris en heerlijk klaargekomen. Achteraf nog een heerlijke massage gekregen van haar.

Had voor 1 uur betaald en ook echt 1 uur gekregen wat niet vaak gebeurd bij de dames. Ze vertelde me ook dat ze pas sinds zaterdag hier is.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/coco-baby-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag gekozen voor Coco.. een Chinese vrouw van 30 die ontvangt in le petit Maison in genk. Ik had op voorhand afgesproken van 3 keer klaar te komen voor 200 en mocht zelfs zonder condoom in haar klaarkomen.. ik met mijn ervaringen Ken de gevaren voor fakers dus ik was wat terughoudender uit angst voor een faker maar toch de poging gewaagd. Eenmaal op de kamer de 200 afgegeven en daar begon het al.. de dame in kwestie sprak geen engels dus ik wist al dat er iemand anders die afspraken met mij had gemaakt.. nu had ik haar via translate gezegd dat ze mij Hadden gezegd dat ik in haar mocht klaarkomen en toen zei ze dat dat klopt dus ik dacht al direct van ok.. toch een goede date mss dan? Nu eenmaal op bed zonder condoom gepijpt daarna haar zonder condoom geneukt en effectief in haar klaargekomen waar ze geen probleem van maakte. Dan even gepraat met haar een sigaret gerookt en dan vroeg ze of ik een massage wou.. ik toen direct ja lap daar gaat ronde 2 haha maar nee ze verzekerde dat ze nog een ronde 2 deed want se deed pijpgebaren haha dus oke tijdens het masseren vroeg ik of we geen 69 konden doen.. zij oke is goed en wat er toen gebeurde heb ik in 10 jaar wandelen nog nooit meegemaakt.. zij is effectief meerdere malen klaargekomen en heeft zelfs 2x zitten squirten in mijn mond ik was zo geil haha tot ik uiteindelijk ook heel haar mond heb volgespoten. Toen was het wel genoeg voor mij dus daarna ook gewoon mijn Mond afgeveegd men kleren aangedaan en naar huis gegaan. Herhalingsgevaar? Hmm daar Ben ik niet zeker van. Ze is wel vriendelijk maar kussen is zeer matig wat voor mij toch half een noodzaak is. En ik Val ook niet echt op aziatisch.. also alsook the taal barriere.. moest ik nog zonder condoom willen neuken of een vrouw laten squirten dan wel.. anders niet.

Terug
Bovenaan Onderaan