OUDE BEKENDE
Op de 3e van de 10e na lange tijd weer es de Venus heuvels opgezocht.
Iets na openingstijd aangekomen en na het voldoen van de 6 tientjes entree en opfrissen, meteen de innerlijk mens maar voorzien van een ontbijtje. Ditmaal hadden ze gekookte eitjes op het menu staan ipv roerbak of gebakken ei.
Samen met een broodje en worstje smaakte me dat prima.
Erna even in de Kino liggen uitbuiken. Om vervolgens erna iets voor 13:00 weer de bar te betreden om op de uitkijk te staan voor Ella en Sherry. Die komen meestal pas rond dat tijdstip opdraven.
Ik had hier goed aan gedaan, want niet veel later kwam ze aan en vertelde dat ze me nog gauw even van te voren kort kon nemen, want erna had ze een pannenkoeker en was de rest van de dag verder ook veel geboekt. Kwam mij perfect uit om een half uurtje te doen, zodat ik het brunchbuffet kon leegvegen voordat ze het rond 14:00 komen afruimen. Zo kon ik het wel uithouden totdat ik m'n avondmaal zou bestellen van de a la carte.
Dus hop met Ella een kamertje opgezocht en geweldig van elkaar genoten met deze GOSC service meid.
Erna ruim op tijd de brunch nog gehaald. Wat me opviel was dat ze in het restaurant het kleine koelkastje hebben vervangen en verplaatst door een groter exemplaar waar fruit, cake of wat yogurt te vinden is.
Op de oude plek van het koelkastje staat nu een afruimtafel.
Enfin, lekker wat wellness rondjes gedaan. De binnen en buiten jacuzzi waren allebei lekker warm, het zwembadje lauw, de buiten sauna was warm, maar niet heel warm en de binnen sauna stond uit.
Na lekker bijgekomen te zijn tegen beter weten in zitten wachten op Sarah. Want meestal begint ze al vroeg, maar blijkbaar was ze die dag vrij of met vakantie. Die actuele AWL van hen is best handig. Weet je ook gelijk of een dame er wel is, maar bv nog op de kamer.
Wie er wel was, maar in burgerkloffie was Sherry. Die had helaas die dag vrij genomen. Had haar anders graag de kamer opgenomen.
In de ochtend waren er 4 dames en 3 heren. In de middag liep dat op tot bijna het dubbele aan dames en 4 dubbele aan heren.
1 Van de aanwezige dames trok m'n aandacht met d'r jeugdige uitstraling. Ik herkende d'r niet, maar dankzij de AWL kon ik al snel concluderen dat het Hana moest zijn. Op de kamer helaas niet helemaal de klik, dus m'n handjes er maar vanaf gehouden.
Waar ze het goed mee leek te kunnen vinden was een oude bekende van me: Giselle. Haast niet te missen met d'r korte zwarte coupe. In het verre verleden al eens eerder intiem kennis gemaakt met haar. Ze kwam erbij zitten na d'r een snack aangeboden te hebben een praatje gemaakt. Ze was verrast dat ik d'r nog ken van Happy. Dementholbear was een hoop vergeten, maar kon gelukkig met m'n dagboekje wat details ophalen. Zoals dat ze destijds met een andere mooie jongedame er aanwezig was. En later samen in Venus. Alleen jammer dat haar vriendin, die kwa looks meer mijn type was, nogal afstandelijk bleef. Anders was ik daar ook graag mee de kamer op geweest.
Maar Giselle was zeker geen troostprijs. Sterker nog, ze blijkt een birin te zijn, die ook wel een sappige perzik lust 
Haar liefde voor de ronde vormen bleek wel toen ze op een gegeven ogenblik met Hans de verhoging op ging. Niet om een beer een trio aan te smeren, maar om de blondine met creme in te smeren en een sensuele massage te geven. Later kwam daar nog een dame bij en zat ze in het midden 2 dames tegelijkertijd te masseren. Daarna werd ze zelf door 2 dames tegelijkertijd gemasseerd. Ze hadden de grootste lol. Die 3 ingevette glanzende ranke lijven deden Mentholbear trek krijgen. Voor de verandering eens niet veelvraat trek, maar ijsberen trek in Giselle.
Bood haar dus een zoetigheidje aan als ijsbreker en een hernieuwde kennismakingspraatje ook een hernieuwde intieme kennismaking met deze Roemeense. Al strelend vroeg ze me om te draaien, want ze wilde me ook een massage geven. Voor ik het wist verlieten we na 1,5 uur de kamer na elkaar geweldig verwend te hebben.
Dat waren gelijk 3 joker kaarten...
Toch was het die dag carpe diem, want op voorhand had ik ook met Mariana afgesproken. Doch, ze had samen met een andere dame een pannenkoeker. Die pannenkoek had echter te weinig geld mee en moest gaan pinnen om de sessie door te laten gaan.
Dus zaten Mariana en haar collega te wachten, zonder te weten hoe lang hun kamer zou duren. Ik vertelde dat we dan misschien ons samenzijn moeten uitstellen naar een andere keer, want als de pannenkoek plannen door zouden gaan, zou ik al weer terug naar mijn Mentholcave zijn. Zij teleurgesteld, want ze had graag haar presentje willen hebben, maar ik hield voet bij stuk.
Bij Santaclaus krijgen alle brave meisjes een kado, bij Chinaklaus alleen na een kamergang 
Dus terwijl de dames zaten te wachten, ging ik lekker effe bubbelen.
Kwam ik na een poos als een verschompeld weekdier er weer uit en wat zie ik tot mijn verbazing, zitten de 2 dames nog steeds te wachten op de pannenkoeken...!
Ik vraag wat er is gebeurt. Meneer was (nog) niet teruggekomen. Dus dachten Mariana en ik hetzelfde en gingen we gauw een kamertje opzoeken waar we geweldig van elkaar hadden genoten. En zij kon haar lang gekoesterde presentje in ontvangst nemen.
Bij terugkomst in de bar zat d'r collega nog steeds op dezelfde plek te wachten. Goed dat we de kans hadden genomen, andere zaten ze voor niks te wachten.
Ik besloot m'n schnitzeltje met pepersaus te bestellen. Die smaakte me weer prima. Opvallend was dat de broodjes in het restaurant er (al) waren klaargelegd. In principe zou je dus nog zelf een broodje banaan ofzo kunnen smeren als je geen foodcredits (meer) hebt...
Erna nog even in het badje gelegen. Dat was me net iets te fris zo laat op de avond. Gauw over het wandje geklommen om me lekker in de warme buiten jacuzzi te laten zakken. Heerlijk met je koppie in de frisse buitenlucht, terwijl de rest van je lichaam lekker warm wordt gehouden in de jacuzzi. Het viel me toen pas op dat het buitengebied naast het rook... ahum, ik bedoel speelautomaten gedeelte, in vergevorderd stadium was met kunstgras, steentjes, wat tentjes en zitjes. Lijkt me wel meer iets voor de zomer, of ze zouden er terraswarmers moeten plaatsen.
Daarna was het toch echt tijd om de club te verlaten. Heb me er weer prima vermaakt.