Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Upselling!

Afgelopen zaterdag de laatste dag dat ik mijn vrijkaart van het andere forum kon verzilveren, ik naar Hamminkeln.

Het was mooi nazomer weer, dus ik hoopte dat het buiten open zou zijn. dat maakt de club gelijk een stuk groter.

Begin

Toen ik bij de theke kwam met mijn vrijkaart, kreeg ik gelijk te horen 'dat daar geen gratis maaltijd bij in zat'. Zoals bij een regulier kaartje.

Nou OK, tenslotte had ik gratis toegang. So far so good.

Na omkleden eerst wat lunchen. We weten dat het ontbijt-eten in Venus niet van hoge kwaliteit is, maar dat het acceptabel is. Dat hebben meer clubs.

Daarna ben ik buiten gaan zitten.

Het viel me meteen op hoe rustig het was, en hoe mat.

Wat ik gemerkt heb, bleef dat de hele dag zo.

Toen de goesting omhoog kroop, op zoek naar een dame. Twee leuke jonge meiden wilden alleen als trio. Jammer, want met een van beiden alleen had ik wel gewild.

Twee keer mis

Ik koos voor de wat ouder uitziende blonde Graciëla. Ik sprak duidelijk af een half uur, en verwachtte de standaard service.

Dat viel even flink tegen op de kamer: vanaf het begin begon mevrouw gelijk over bijbetalen.

De service was een beetje sjorren, verder niets.

'Nee, maar als ik dat en dat als extra zou nemen, zou het helemaal goed komen. Minimaal een uur, en allerlei extra's à € 50,- per stuk'.

Dat ging zo het hele half uur door. Ik heb maar rustig en netjes geweigerd, hield het beleefd.... dat ging hem dus niet worden.

€ 50,- gegeven, en weer naar buiten.

Diep ademhalen. Tot rust komen met mijn leesboekie.

Het bleef buiten rustig, zo je wilt mat.

Toen ik dacht toch nog een kamer te willen maken naar binnen. Een tijd gezeten. Veel keus was er niet, of er waren niet echt veel dames, of er werd druk gekamerd.

Hoe het ook zei, uiteindelijk met Emily naar de kamer. Net als dame 1 wat ouder: zou moeten kunnen....

En dat werd dus een herhaling van de eerste kamergang: een half uur gehengel naar meer, langer, extra's.

Het weer netjes gehouden, en ook weer geweigerd. Haar € 50,- in de hand gedrukt.

Afsluitend

Ik was er gelaten onder.

Ben maar gaan eten. De bestelde maaltijd salade kip smaakte in ieder geval goed. Nou, mooi. Toch nog een positief punt.

Om 19.30 omkleden en afrekenen: een maaltijd a €12,- en twee alcohol vrij bier € 7,-

Ik gaf een briefje van 20. Als ik niet gewacht had, had ik de euro wisselgeld niet terug gekregen.

Dat was dan weer jammer.

Mijn conclusie van deze dag

Wat vind ik er nou van?

De kern van waar je in een club voor komt, de kamergang met de dames, viel dus erg tegen.

De hele sfeer werd compleet door de upselling bepaald.

Zo erg heb ik dat hier nog nooit meegemaakt. En eigenlijk in een andere club ook niet in deze mate.

Gaf mij het gevoel dat ik veel minder te gast was, maar dat er geld aan mij verdiend moest worden, en verder niets.

Ik moest maar blij zijn met wat ik kreeg.

Let wel: dit is mijn gevoel.

Misschien heb ik gewoon pech gehad met dame keuze. Maar als het zo uitpakt, kan het alleen maar tegenvallen.

Als dit zo blijft in deze club, dan zal ik er niet gauw terugkomen. Hier heb ik geen zin in bij een leuk dagje uit.

Wel een leerzame ervaring.

Het ander forum oprecht dank voor de vrijkaart.

Johan

Terug
Bovenaan Onderaan