Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gisteren inderweg naar Dusseldorf. Wilde ik vanaf Bocholt de autobahn op...file. ungefahl. Het stind zelfs op de oprit stil. Ik rred rechtdoor en dan zie je club venus. Plannen gewijzigd en daar naar binnen. Mijn 3e bezoek dit jaar.  Emilia en Graciela konden zich mij herinneren. Helaas waren Leila en Alis er niet. Ook Tanja was er niet , die had ik nog op mijn verlanglijstje staan. Het was niet druk, net voor 2 uur smiddags. Nog snel een broodje eten. De sauna in, maar die stond uit. Beetje het vrouwelijk schoon bewonderd. Daunaatje, douchen drinken etc. In Venus is het regel dat de dames niet actief op de klanten mogen afstappen. Sommigen knipogen wel, maken een gebaar naast ze te komen zitten, of lachen naar je. Met weinig klanten is het dus een beetje tamme boel. Wel leuke gesprekken gehad met andere klanten. Dan krijg je ook leuke info zonder dat je info hieft te lezen. Er zijn grotere clubs met meer vrouwe en meer mannen, er zijn ook clubs die goedkoper zijn, maar niet perse er schoon zijn.  En de prijs van 50 uur pbn 30 minuten, gratis alcoholvrij drinken, sauna, jacuzzi, douchen en vrouwelijk schoon asnschouwen, is dan niet verkeerd. Ieder zijn smaak. Mij is het wederom goed bevallen.

Terug
Bovenaan Onderaan