Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In deze club was ik nog nooit geweest en hier volgt mijn impressie van vorige week donderdag.

De ligging is vlakbij de snelweg en voor de openbaar vervoerfreaks is er ook een stationnetje in de onmiddellijke buurt. Vraag me geen vertrek uren of zo...De parking is klein maar proper.

Het onthaal was uitstekend : een zeer beleefde man gaf mij kort uitleg over hoe en wat. Prima zo. Hij vertelde dat ik owv de vrijkaart mijn eten wel diende te betalen... Geen probleem, al is er uiteindelijk van eten niks meer in huis gekomen wegens geen honger.

Het omkleden gebeurt in een kleine kleedkamer, eigenlijk een gangetje. Pluspunt is dat er in je locker een propere handdoek klaar ligt. Er is een kleine doucheruimte, voor maximaal 2 personen tegelijk.

De club zelf oogt heel chique, met knappe zetels en een nette bar. Er mag niet gerookt worden, hiervoor is er een aparte ruimte met ook enkele gokkasten.

Het buitendeel oogde mooi, maar als het oude wijven regent heb je daar niks aan. In de zomer zal het wel gezellig zijn. Er is ook een kino in de kelder.

Wellness : 1 sauna en 1 bubbelbad dat helaas buiten dienst was. De sauna was wel pico bello, er staat zelfs opgietconcentraat klaar voor de freaks; daar heb ik dan ook maximaal gebruik van gemaakt.

Er liepen een 8 tal dames rond, allen naakt want donderdag is 1 van de FKK dagen, zeker een pluspunt. Er wordt nauwelijks geanimeerd, en sfeer was er niet. Ook al hoorde je alle hits van The Black Eyed Peas op de achtergrond, ambiance was nul. Jammer want deze club heeft wel potentieel.

Ik heb niet gekamerd, vrij uitzonderlijk, want ik vond mijn draai niet echt. 't Is natuurlijk een onbekende club en ik vermoed dat er op een zaterdagavond wel meer te beleven valt.

Ik heb wél genoten van de goede sauna en na een uur of vijf ben ik naar huis gereden. Kom ik hier nog terug? Misschien, als ik in de buurt ben en als de 'mood' wat beter is.

Terug
Bovenaan Onderaan