WHEM Club moonlight a16

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kale89

Wandelaar
28
06/08/21
25
3
Ik sta regelmatig met de vrachtwagen bij de buurman op het terrein, en was benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze club moonlight a16 Enof wat voor dames daar aanwezig zijn.

Ben paar jaar terug hier 1x binnen geweest. Volgende keer zal zijn als ik zeker weet dat er een andere uitbater/eigenaar in zit.

Pand is slecht onderhouden, voorzieningen voor hygiene zijn matig tot slecht (geen handdoeken voor de bezoekers enz.), en ze vragen daarvoor 100 euro per half uur. Voor mij genoeg reden om daar niet meer heen te gaan.
Dames waren toen ook allemaal Latinas.

Iemand recent nog ervaring met de club Moonlight langs de A16?
Ik dacht dat deze gesloten was. Maar zag op het doodlopend stuk weg erheen een bord staan met vanaf 50 euro. Ook brande er licht binnen. Toen ik met het keren door het raam boven naar binnen keek zag ik daar een dame in lingerie voor het raam zitten. Ze wenkte. Maar was op dat moment niet in de gelegenheid om langs te gaan. De website schept ook niet veel duidelijkheid.
Ben wel benieuwd of er van jullie wel eens iemand komt.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan