Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij Mabuhay betaal je € 50,- om met een dame te kameren, en dan ben je volgens mij max. 30 minuten binnen. Met uitzondering van de laatste keer is dat bij mij nog altijd inclusief pzc geweest.Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?
€50 voor de eerste een half uur. Neem je een tweede betaal je €25Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?
Ik ben toch al in zaken geweest waar ze de klanten NIET wasten hoor, of met een kom afkwamen. In Mabuhay ga je mee de badkamer in waar ze u wassen. Ik heb daar bij de meisjes niks gemerkt van slechte hygiene. De prijs is zelfs voor 2 meisjes heel goedkoop.el cheapo
maar ik herinner me dat de hygiene echt ondermaats is (vorige reacties op hookers)
Ik sluit me hierbij aan. Weinig geld weggegooid is ook geld weggegooid...Stel er niet teveel van voor, daarmee is alles kort gezegd.
ben er enkele jaren geleden ook eens naartoe gereden omdat er op een ander zo lovend over geschreven werd.
Neen dank u, onvriendelijke ontvangst en voor de rest niet mijn smaak.
Ze staat hier toch nog op de site, maar van een sluiting van die zaak zie ik niks staan:Dan moet ik eens langs daar gaan.
Hun site is vernieuwd en ziet er beter uit. Inhoudelijk echter was de voorgaande site heel veel beter, buiten openingsuren vind je eigenlijk nauwelijks of geen info. Geen prijzen, eveneens niet de dames die er werken en dergelijke.Ja, dat is weg. Veel van die clubs zijn niet heel handig met internet en websites blijkbaar. Veel hebben er niet eens eentje, andere een sterk veouderde site, etc.
Daar heb je dan toch niks aan?Hun site is vernieuwd en ziet er beter uit. Inhoudelijk echter was de voorgaande site heel veel beter, buiten openingsuren vind je eigenlijk nauwelijks of geen info. Geen prijzen, eveneens niet de dames die er werken en dergelijke.
Zaten vroeger wel meer bars aan die baan volgens mij.Hasseltweg 282 Genk3 Angels (24 jaar)
Het profiel van 3 Angels (24 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32495816721.www.redlights.be
Hotel Cupido ligt stukje verder. Zitten ook vaak dames.Zaten vroeger wel meer bars aan die baan volgens mij.
Die huren daar een kamer en ontvangen dan wat ze via internet binnen hengelen of ze zitten daar ook aan een bar of zo?Hotel Cupido ligt stukje verder. Zitten ook vaak dames.
Ook gewoon binnen stappen en kiezen? of eerst afspreken met dame?Huren kamer. Deze zit bv daar.
PROMO!!! 130€ 1h 80€ 30 min XXX ONLY TODAY. (25 jaar)
Het profiel van PROMO!!! 130€ 1h 80€ 30 min XXX ONLY TODAY. (25 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32466130628.www.redlights.be
In dat love hotel zou ik eerst afspreken. Mabuhay kun je (als het open is) gewoon binnen lopen.Ook gewoon binnen stappen en kiezen? of eerst afspreken met dame?
Eerst afspreken. Is een gewoon lovehotel.Ook gewoon binnen stappen en kiezen? of eerst afspreken met dame?
Met haar zou ik ook wel willenEerst afspreken. Is een gewoon lovehotel.
Kunt daar ook gaan met je buurvrouw
Dame waar ik mee afsprak is alweer naar ander regio.