Eroxx
Donderdag 19 september 2024 (20:00 uur)
T-Girl party
Opgelet : in onderstaand verslag worden jongens door jongens geneukt. Wie hier aanstoot aan geeft, best niet verder lezen, het was tenslotte T-Girl party 
20:05 uur daar, en al veel mooi uitgedoste geile mensen aan het aanschuiven.
Haha, en wie er stond er ook, de 'cockring' vanuit vorig verslagje, welke ik had aangeraden om eens naar de T-Party te komen. Babbeltje mee gedaan terwijl we aanschoven.
Achteraf liep de cockring in een mooie lederen broek rond. Strak! Pik was er duidelijk in te zien!
Aan de toog iets besteld, zat een jongen die zei dat ik er mooi uitzag, ja, dan heb je dadelijk al een contact.
Was zijn eerste keer op een T-Girl, zat met bi gevoelens. Was nog wat onwennig voor hem. Ik zeg : ja, dan ben je op het juiste adres.
Had ik hem aan een deel geile T's voorgesteld. Later op de avond heeft hij veel deelgenomen aan orgies, en me ook geregeld gepijpt als hij in mijn buurt was.
Dat onwennige hadden we er snel af
.
Mijn she-maleke was er ook, vorige week leren kennen op een vrijdag in de Eroxx, tijdens de High Heels party, hier is dus ook geen verslag over gemaakt aangezien ik haar(hem) toen heb leren kennen en weinig heb opgemerkt van de rest van de party! 
Zij (ik moet zij zeggen) was er met een vriendin (een andere T).
In een open box later op de avond een orgie mee begonnen, de vriendin werd geneukt door een jongen en zij door een andere jongen terwijl ik haar vasthield bij de tietjes.[ATTACH=full]228542[/ATTACH]
Daar wordt ik dus geil van, en dat hadden meerdere stoute jongens en meisjes gezien, dan sta je daar opeens met een 10 tal geile aanwezigen in zo een ruimte, 2 aan het neuken, meerdere aan mijn pik aan het pijpen, en ik natuurlijk handjes te kort.
De jongen die mijn she aan het neuken was komt luid kreunend klaar en spoot cum in haar kontje (uiteraard met condoom). Man was content.
Na deze eerste ronde naar de wastafel gegaan, zo goed als naakt, pik mooi rechtop en dan weet je, ik ga daar niet geraken zonder dat ik minstens verschillende malen ben aangeraakt of gepijpt.
En inderdaad, 2 x gepijpt door bijzonder geile jongens en 1 x door meisje alvorens ik aan de wasbak was. Blijft speciaal als er gewoon iemand naar je toe komt en je begint te pijpen![ATTACH=full]228543[/ATTACH]
En dan kom je terug, pik netjes gewassen en nog voor ik aan de grote poef was, ja, hoppa, daar had hem weer iemand vast en gleed zijn tong over mijn eikel. Die had op me staan wachten, dat was duidelijk.
Na deze korte zuigbeurt, dan maar weer terug naar de wastafel.
Er waren verschillende slaven aan de ketting op de party, zelfs een zonder meester en een T met verschillende zwepen en spanking toestellen in speciale holsters aan zijn riem.
Die heeft enkele stoute jongens netjes gespankt en met de zweep geslagen. Cool
In de tralie kooi met regelmaat stevige bi taferelen, bi koppels met extra mannen.
Op de zetel aan de grote poef ook regelmatig geile taferelen meisjes met T's, jongens en meisjes met T's.
Er zijn op de party redelijk wat kontjes gevuld geweest met een pik, meer dan dat er kutjes zijn opgevuld![ATTACH=full]228550[/ATTACH]
Wat ook opvalt en zeer geil is, dat als er een T wordt geneukt door een jongen of een andere T, dat er dan een meisje de pik van de T even een beurt geeft. zie je alleen maar op de T-Party.
Ook altijd geil om gade te slaan of zelf te doen is een T betasten en op zoek te gaan naar haar tietjes of klitje en dan vooral in de dancing.[ATTACH=full]228545[/ATTACH]
Later op de avond achter aan het bed, was een T een knappe jongen aan het pijpen, de T zat op het bed. Die jongen had een lekker strak lichaam, ik kwam daar langs, werd redelijk geil van dit schouwspel en nam de tepels van de jongen vast tussen mijn vingers.
Ja, dat was lekker, gepijpt worden en iemand die met je tepels speelt, die had geen spijt dat hem daar was. Ik zeg tegen hem : wat een lekkere harde tepels heb jij.
Die T, die hem pijpte hoorde dat, stond recht en zei : zal ik jullie eens iets hards laten zien. Nu moeten jullie weten dat die een minuscuul slipje en bijhorende outfit aan had.
Toen ik hem op bed zag zitten geen idee welk monsters daar verscholen zou zitten. Die laat ons daar een serieus grote harde pik zien, ik zeg waauw, waar zat die verstopt, steek die eens terug in dat broekje. En hop daar ging hem er terug in, ging er scheef in was verstopt onder het verlengde van zijn slipje.
Maar wat is er geiler dan dat er 2 of meerdere T's mekaar neuken. Dat hebben[ATTACH=full]228546[/ATTACH] we dan ook maar eens even gedemonstreerd aan de open nis aan de grote poef, ik en mijn she, deze keer zij met het gezicht naar het volk toe zodat iedereen goed haar klitje konden zien terwijl mijn pik diep in haar kontje zat. Terwijl we bezig waren kwam er links en rechts in de nis nog een echte she en een T, dus ik weer handjes tekort om deze voldoende te kunnen teasen terwijl ik mijn she lekker afneukte.
Toen we na een tijdje wat voldaan waren en ik mijn condoom had afgedaan, stond er een meisje te kijken die ik daar nog ooit had gezien, ik wees met mijn vinger naar haar en toen naar mijn pik, en hupla daar was ze, mijn pik in haar mond, terwijl er in de nis nog 2 she's en een T toekeken. Hoppa, mijn pik weer hard.
Later op de avond op de grote poef een bi koppel, waarvan de vrouw met een voorbinddildo (ik had er meerdere zien rondlopen trouwens in de dancing) haar man effe ging afneuken.
Ik zeg : ola, wat krijgen we nu, ja zegt ze, als ik geen alpha mannetje vind moet ik het zelf doen, en flop, daar gleed hij naar binnen!
Speciaal!
Voor de rest overal lekkere geile orgies zoals we gewend zijn maar deze keer van uitzonderlijk geile mensen!
[ATTACH=full]228548[/ATTACH]
Ook nog effe kort iets vermelden over de Gothic party van in de namiddag aangezien ik nog wat plaats over heb. We hebben vampirella en haar succubi (meervoud van succubus, jaja, ook moeten opzoeken) kunnen bedwingen met gekruiste pikken (in de vorm van een kruis) en geen wijwater deze keer maar met cum, en de houten staak door haar hart hebben we maar vervangen door overal waar mogelijk een harde pik in te steken! En cum was er in overvloed!
Groetjes aan:
- de man zonder vrees, jaja hij was er weer
- de jongen met de bi-gevoelens
- het koppel van rond Eindhoven die al een paar maanden wil weten waar ik mijn High Heels van heb. Moest je dit toevallig lezen, reageer hier maar.
- mijn she-maleke
- alle andere geile m, v, x die genoten hebben van mijn pik en aanrakingen
Ja, lezers, vette editie van de T-Girl party.
Game over, tot achter een maand. Benieuwd als iedereen zolang kan wachten?
[ATTACH=full]228547[/ATTACH]
[ATTACH=full]228549[/ATTACH]