Tuurlijk wel. Maar met een beschrijving is niets mis toch? Daar verraad je niets mee.
Er zijn hier drie mensen die iets constateren. Jij constateert iets volledig anders, en dat kan. Ik zeg niet dat mijn bevindingen de juiste zijn, maar als jij iets anders constateert dan de anderen dan ben ik daar benieuwd naar, kan ik misschien iets van leren zodat ik de volgende keer een betere ervaring heb.
Jij geeft aan dat dames van koppels ook huisdames kunnen zijn. Dat geloof ik zeker dat dit kan, dan ben ik daar juist benieuwd naar.
Ik zag namelijk een dame in die tv ruimte die ik best leuk vond. Ze was bezig met een andere man en besteedde nul aandacht aan andere mannen. Toen ze klaar was ging ze met een andere blonde dame in gesprek en lachen en keurde ze geen enkele man een blik waardig (buiten haar eigen partner). Daarom ging ik er van uit dat ze een gewoon koppel waren.
Die hebben natuurlijk het recht om mij en anderen te weren als ze geen behoefte hebben.
Maar als zij een huisdame was dan had ik iets meer aangedrongen want met haar had ik best willen spelen.
Als er dan hier een vraag komt van iemand die vraagt of je die dames kan beschrijven dan begrijp ik niet wat dat met privacy te maken heeft.
Als je bevoordeeld zegt een dame met lang blond haar die een zwart wit topje aan had, dan weet iedereen die er was wie je bedoelt zonder dat ze überhaupt maar een naam weten of weten waar zij te vinden is.
Mensen die er niet geweest zijn hebben dan geen enkel idee waar je het over hebt.
Dus snap ik je punt over privacy niet.
Dit is een forum waar we elkaar proberen te helpen aan zo leuk mogelijke ervaringen.
Als jij dan hier komt om iets te beweren (wat absoluut waar kan zijn, dat bestrijd ik zeker niet) en mensen hebben daar vragen over en je zegt dan niets meer, dan vind ik dat jammer. Zeg dan niets. Is een beetje mensen blij maken met een dooie mus.