Clubgaander je oogst wat je gezaaid hebt met je positieve recensies na elk bezoek zonder de minpunten te vermelden. Dit doe je nu wel.
Je bent nu de grootste kritikaster van de prijsverhoging maar onrespectvolle kruisknijpers waren er ook toen we 100 euro inkom betaalden.
Toen ik Roos de laatste keer heb ontmoet begin november was ze tegen haar gewoonte amper actief. Later sprak ik haar daarover aan, in het restaurant, ze zei dat ze de onrespectvolle handtastelijkheden meer dan beu was.
Sindsdien heb ik haar de vrijdagen niet meer gezien. Is het ongepast gedrag van een bepaalde groep single mannen de reden dat ze niet meer komt of tijdelijk niet meer komt. Hopelijk niet want Roos was een zeer actieve dame en super vriendelijk.
En zo ken ik nog koppels die de vrijdagavond niet meer komen of weg blijven uit de erotische ruimtes. Ik heb er ook begrip voor lijkt me bijzonder vervelend om steeds betast te worden wanneer je dat niet wilt.
Dit zorgt mede dat de wanverhouding tussen mannen en vrouwen nog verergerd.
Wat de prijspolitiek in parenclubs betreft ook ik vind het oneerlijk naar de mannen toe.
Naar de bioscoop gaan of theater bezoeken overal is de inkomprijs gelijk voor de man en vrouw. Enkel in de parenclubs is er verschil leuk is het niet maar zal zijn redenen hebben.
Niettegenstaande de prijsverhoging blijf ik Eroxx bezoeken. Het blijft voor mij de moeite waard.