Die 120 is idd niet leuk, een slag in het gezicht voor een (toen nog) wekelijkse bezoeker. Dat alles duurder is alle begrip maar als je dan kijkt naar een maandag of donderdag waar het van 80 naar 90 gaat wat nog laag is....en dan vergelijk je de vrijdag die al 100 was ( duurder dan de 80 van doordeweeks) en je ziet dit dan 120 worden dan noem in dit haast diefstal (20 ineens omhoog van een al hoger bedrag), bij mijn logisch denkvermogen is de prijs van de drank of eten niet specifiek duurder op vrijdagen in tegenstelling tot maandag en donderdag
.
Ook lees ik dat er heerschappen waren die ongevraagd in het kruis van de dames grijpen...echt een no-go en voor koppels, iets om nooit meer terug te komen!!! Hierbij het bewijs dat een hogere prijs bij zulke mannen een "ik zal en ik moet" mentaliteit meebrengen. De goedgelovigen die dachten dat dit onrespectvol gedrag met een hogere prijs verdwenen was...dikke mispoes!!!!
De prijzen en de gevolgen daarvan komen altijd tot uiting na enkele weken. Door deftige mannen die afhaken zullen ook een aantal koppels gaan afhaken. Niet iedereen zit te wachten op onrespectvolle kruisknijpers.