Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eroxx

Zondag 23 maart 2025

Fluo Party On Sunday (14:00 - 20:00 uur)

Efkes naar de Eroxx, ik ging niet te lang blijven. Voorzien van Neon/fluo tattoos op armen en benen. Uiteraard aan de inkombalie een ganse tafel vol met fluo spulletjes, lichtstaafjes, schmink, pakjes voor de dames, hoedjes,...

In de lockerruimte aan het omkleden, zit ik met mijn rug tegen de rug van een zeer knap blond meisje op de poef. Daar had ik geen geld op durven verwedden dat die een hoofdstukje geen krijgen verderop. Die zag er me onbereikbaar uit. Ik schat ze ergens rond de 30, lange blonde haren, heerlijke tietjes handje vol, mooi figuurtje...maar das voor seffes...Knuffel aan de barmeisjes, shit mensen een fluo geel minuscuul bh'tje zat rond de tot de verbeelding sprekende tietjes van die blonde 'Beauty' achter de bar. Ik moet toch eens haar naam vragen, ben hem vergeten! Volgens mij zit ze hier ook op het forum. Vrij veel volk daar voor een zondag, nu zo een fluo party is altijd leuk. [ATTACH=full]299676[/ATTACH]

Poepemieke

E. van SaEr (yep, ze waren er, last minute beslissing) : wie is die knappe blonde? (die van hierboven in de inleiding). Ik : hoe moet ik dat nu weten, nog nooit gezien. Tijdje later SaEr achter ergens actief, ik in de disco, mah wie kwam daar binnen? Jaja, de Nr.10 , dat was al effe geleden. Nu dan weet je, dat gaat squirten worden, en nog niet een klein beetje. Nu, zei kende die blonde, ze noemde Mieke, maar ik mocht Poepemieke zeggen, ha! Maar wat een lief kind is mich da! Ze was vandaag alleen daar, ze had me nog al eens gezien. Ze had graag toch wel wat willen doen, maar alleen met haar type van jongens. Ik zeg, das goed, ik zal bij je blijven zodat ze niet overrompeld wordt door jongens die niet haar voorkeur hebben, en we gingen al kuierend een paar jongens oppikken, die dan moesten meekomen. In de kamer met de ovalen nissen was SaEr bezig, ik Poepemieke aan E. voorgesteld. K. was niet te zien, enkel haar benen staken in de lucht, een hoop volk in die kamer, die allemaal Poepemieke wilde betasten, heb ik effe moeten ingrijpen! Dat was wat te overweldigend om daar te gaan bijliggen. Wij naar achter, al vrij snel een jonge kerel gevonden, nee op de grote poef durfde hij niet, Poepemieke wel, ik dacht oh cool. Uiteindelijk in de open nis schuin tegenover de sling beland. Zij met hun tweetjes vanachter in de nis, ik op wacht aan de voorkant, terwijl Poepemieke geneukt werd kon ik haar tietjes fijn vastnemen. Ola, wie stond daar plotseling met een geile blik toe te kijken tussen al die mannen. Yep, de Nr. 10; Ik deed teken dat ze erbij moest komen. Zij op haar knieën, kontje naar buiten, mannen konden rechtstaand hun pik in haar poes schuiven, zij nam onmiddellijk mijn pik in haar mond, een deel toekijkende aarzelende mannen, die twijfelden als ze die wel konden neuken. Ik deed teken, doe maar. Neuk haar! In godsnaam :sneaky:. Ja, de eerste, kwam na enkele minuten spuitend klaar. Rukte zijn pik uit haar poes, gevuld condoom, bevredigde blik in de ogen. Volgende, die pik was al wat groter. Ik tegen Nr. 10 : Klaar voor een groter pik? Humnnmhh zei ze, wat 'ja' wil zeggen als mijn pik tot in haar keel zit! Poepemieke werd passioneel verder geneukt, een tietje in mijn hand, nieuwe pik in Nr. 10, serieus grote. Die andere was ook snel zijn zilte cum kwijt. Ondertussen was er een andere man naast Nr. 10 gaan zitten. Ik zeg tegen hem, je moet met je hand haar klitje eens doen. Hij die klit aan het doen, ondertussen die grote pik op en neer, ondertussen mijn pik gulzig aan het zuigen, en daar gebeurde het...Nr. 10 squirtte, nu moeten jullie weten dat er zeker een 10 mensen stonden te kijken van kortbij, nu die hebben zich daar lelijk verschrokken, de man met grote pik verschrok zich rot, squirt dat alle kanten uitvloog richting toeschouwers, fucking geil. Iedereen verbaasd, en hup volgende pik erin en weer squirten, nu iets minder hevig. Ondertussen was Poepemieke uitgeneukt met haar jongen, die jongen die Nr. 10 haar klitje deed mocht naar Poepemieke, maar helaas, de stress, ja als je dat niet gewend bent met een deel aanwezigen die op je pik kijken, geen harde pik, dus hij weer weg. Wie nu? zegt ze luidop en kijkt naar mijn pik, jij zegt ze, 'wat is die hard seg'. Ik : Euhu ! Doggy zegt ze, yep, fuck mensen, zalig kutje, ik schoof hem er zachtjes in, ondertussen nam Nr. 10 nog enkele mannen voor haar rekening. 10 tal minuutjes in haar kutje gezeten, ze moest dringend een plaspauze. Pauze![ATTACH=full]299677[/ATTACH]

3 vingers & pik

Mega-geil, schuld van Nr. 10 & Poepemieke kom ik uit die nis, zie in de sling ruimte een hoop volk staan. Een bi-koppel, regelmatig daar, die hebben me al eens beiden tegelijk gepijpt, zij lag in de sling een deel mannen ernaast bezig met haar tietjes, haar man was haar aan het neuken. Ik erbij gaan staan, en aangezien niemand haar klitje vasthad, nam ik het vast terwijl de pik in en uit ging. Die squirtte bijna onmiddellijk, dsezus, vol op mijn hand, de ganse vloer vol, dit terwijl de pik van de man nog erin zat, dat drupte daar op de grond. Ik zeg : helaba jij! Daar ging we eens wat vingers bijsteken. Nee zegt ze dat gaat toch niet, al verder neukend uiteraard. Wat zou dat niet gaan zegt haar man en trok zijn pik eruit, ik 3 vingers in de poes en hij terug zijn pik erbij. Wat zou dat niet gaan. Nu hadden we haar aandacht, fuck lezers, weer een squirtfontein, over mijn hand, tegen de pik en ballen van haar man, druipend op de grond, geschrokken toeschouwers natuurlijk.

Neuk ik nu een poesje of een kontje?

Tijdje later, aan de discobar, podium met de danspalen, is dat Franstalig koppel bezig, met die kleine blonde (altijd in het kontje, weet je nog). Ze waren bezig met een ander koppel. Ze zag me en deed teken dat ik erbij moest komen. Hup, daar werd mijn pik in duo suck gedaan door haar en de man van het andere koppel, ondertussen zat die man met zijn vingers in haar kutje. Toen mijn pik hard was ging ze gebukt voor me staan, handjes en knieën op het verhoog. Rubber & glij. Ik denk, eerst de kut doen, zij begeleide mijn pik, hij ging er in 2 pogingen in, ik dacht, zit ik nu in de kut of in kontje, voelde zo strak aan, dus ik met handje richting kutje, ja, dat stond gapend open, ze had me dus dadelijk richting kontje gedaan. Sletje! Dan maar 3 vingers in kutje en kontje neuken, ondertussen had die andere man mijn ballen vast en ik voelde mijn pik tussen zijn vingers glijden in en uit haar kontje. Heb haar daar toch een 15 min stevig in kontje genomen, tot grote voldoening van haar man en die andere man, haar man kwam voor haar staan en ze moest zijn pik pijpen, ondertussen ik kontje, helemaal erin, af en toe er volledig uit, die andere man stak hem dan voorzichtig terug! Geil! In de dancing stond K. van SaEr naar ons te kijken zich niet bewust dat ik een kontje aan het destroyen was! Rubber eraf, onmiddellijk mijn pik in 2 mondjes, de blonde en de andere man. Die andere man zoog en rukte gretig, die wou overduidelijk mijn cum hebben. Haha, niks van. Ik had Nr. 10 nog iets in de sling belooft.[ATTACH=full]299678[/ATTACH]

Nr.10 -> tuinvijver

Zit ik met de man van Nr. 10 te praten tegenover de sling, zien we dat de Nr.10 er plots in ligt, benen ver uit mekaar, geen enkele ander man in de buurt. Haha, wij er met ons 2 naar toe. Shit wat een geile blik in die ogen, ze was er klaar voor en hoe! Al vrij snel squirtte ze gelijk een waterval, druppend op de al doorweekte grond van de squirtpartij van vorig hoofdstuk. Squirt bovenop squirt. Enkele mannen en een ander koppel kwamen binnen in de ruimte, de andere man ook met zijn handje over de poes van Nr. 10 en hupla, squirt, splash de grond op. Ondertussen was de man van het andere koppel zijn meisje aan het doen squirten, rechtstaand aan het begin van de deuropening, huppa, squirt op de grond. Ik met mijn handje, zo flap flap flap op haar kutje, die man ook flap flap geluiden bij zijn meisje. Het waren precies 2 paarden die in galop aan het rijden waren. Geil! Toen kwam het meisje naar Nr. 10 en stak haar tong in de nog van squirt druipende poes, en begon haar intens te beffen, met als gevolg, squirt, dsezus, dat droop over haar kin de grond op. Zompig was het daar aan het worden, ik ondertussen stevig hard, want ik zat al even met mijn pik in Nr. 10 haar mond. Rubber en glij en tussen haar benen gaan staan, meisje ging aan de kant, de andere man trok zijn hand weg van de poes, en baf in een beweging erin en naar achter met die sling, ja dat was wat ze moest hebben. Ik zeg : niet in mijn schoentjes, die squirt, en al neukende kwam die weg[ATTACH=full]299679[/ATTACH] overweldigend klaar, over mijn pik, ik voelde het druipen langs mijn ballen. Niet normaal hoe dikwijls die daar is klaargekomen. Ik er terug uit, rubber af, pik naar haar mond, meisje terug de poes in de mond andere man handje, en gaan met die banaan, splash, drup drup, kreunend, wat zeg ik, schreeuwend klaarkomen, een deel kijkers bleven angstvallig in de deuropening staan. Gewoon binnenkomen mensen. Even later terug rubber, glij, tussen haar benen positie ingenomen, pik vooruit, die man wou zijn handje niet weghalen, haar man heeft hem moeten wegduwen, pik had voorrang op handje, en terug geneukt en weer mijn ballen vol squirt. Nu als we daar een paar waterplanten en een paar kikkers en wat goudvissen hadden gezet hadden we een tuinvijver gehad. Zo zompig daar, moerasachtig. Succes aan de kuisploeg! Toen ik de ruimte verliet werd er gewoon soppend en kreunend doorgegaan...en te bedenken dat we daar een klein uur hebben doorgebracht. In het zweet stond ik, handen doorweekt, pik en ballen nat, brrrr, tijd om naar huis te gaan. Ik ging niet te lang blijven, weet je nog! Fuck, dat squirten, daar moeten we ook categorieën van maken, net zoals van de orgies.

[ATTACH=full]299675[/ATTACH]

Terug
Bovenaan Onderaan