Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoi Dames en Heren,

Zoals mijn username al suggereert ben ik wat jonger en heb ik besloten om nu in mijn jongere jaren wat meer te leven en nieuwe dingen te proberen, waaronder dus een bezoek aan deze club.

Omdat het duidelijk is dat dit een activiteit waar normen, waarden en etiquette een grote rol spelen om het voor iedereen een plezierige ervaring te maken heb ik natuurlijk het regelement en informatie op de website bekeken ter voorbereiding. Ook heb ik in dit forum het een en ander gelezen, van grote reviews en verhalen tot klachten over het gedrag van sommige mannen. Ik wil het graag voor iedereen leuk houden en respectvol omgaan met bezoekers.

Vandaar mijn vraag of dat er nog "ongeschreven" etiquette is wat handig kan zijn om te weten voor een bezoek.

Aanrader voor welke avond een goed idee is voor de eerste keer en ander advies is natuurlijk ook altijd welkom

Ik hoop hiermee een plezierige avond te kunnen beleven en vooral respect te tonen aan de andere bezoekers.

Hopelijk kan iemand mij wat meer vertellen. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Terug
Bovenaan Onderaan