Eroxx
Zondag 05 januari 2025
OrgiEroxx (14:00 uur - 20:00 uur)
Wat een ellendig weer, dat is voor niks goed. Dan maar effe Eroxx...
Mijn nieuwe schoentjes eens effe laten kijken aan iedereen
.
Zondag bi-dag!
Er was een koppel voor de eerste daar in de club. +50 maar een knappe vrouw.
Kwamen al dadelijk een babbeltje doen. Ook even wegwijs gemaakt vanachter in de ero-ruimtes.
Ze vonden ons wel cool (ik en nog een andere T-Girl). Ik dacht, dat gaat bij dat babbeltje blijven! Nee hoor.
Later in de namiddag, kwam ik ze tegen aan de grote poef, zegt die vrouw tegen me, als ik mijn borsten laat zien, laat jij dan je lippen zien. Ik : mijn lippen, ik zal je eens iets anders laten zien!
Gelukkig was mijn pik al 3/4 hard, ha, die had ze niet zien aankomen. Ja, dat is beter dan je lippen. Wij een nis opgezocht, en ons geïnstalleerd.
Bleek dat die man bi was, daarom dat ze ons wel cool vonden. De vrouw ging mijn pik eerst een olie massage geven, dadelijk een deel geile toeschouwers natuurlijk. Nu, dat heb ik daar nog niet gehad, een heerlijke massage, pik gericht met olie. Ja, die nam haar tijd ruimschoots om mijn pik te masseren.
Plots kwam de andere T-Girl er ook bij, waren we al met 4, ja, dat vonden ze geweldig, ook enkele andere mannen mochten de vrouw aanraken. Mijn pik werd tegelijk gepijpt door het koppel, ik ondertussen 2 vingers in het poesje wat al behoorlijk nat was.
Daarna de man me geruime tijd alleen gepijpt, terwijl zijn vrouw de andere T voor haar rekening nam. Plots kwam er een strakke jonge kerel, ergens in de 20, bruin getint, strakke sixpack, helemaal tot achter in de nis naast me liggen. Zeer moedig om zo langs ons door te kruipen tot achter bij me! Die leuke jonge man had al vroeg in de namiddag me ook al eens betast, maar durfde precies niet zo waar iedereen bij was. Maar nu wel dus, leuke pik, ik hem aan het strelen terwijl mijn pik door de vrouw en de T en de man werd behandeld. Die strakke jongen was zo geil, dat hij op punt stond van te spuiten na een kwartiertje, hij vroeg, mag ik in je mondje spuiten, ik zeg ja, als je een condoom omdoet, ola, dat had ik niet moeten zeggen, hij kon zich niet meer inhouden en spoot zijn cum op zijn gespierde sixpack, terwijl ik vlak naast hem lag, ik weet niet in welke mond mijn pik ondertussen zat, heerlijk om dat zo van kortbij te zien, cum dat hard in meerdere stralen mijn richting uitkwam. Ik condoom aan, vrouw draaide zich mijn kant uit, ondertussen pijpte zij verschillende andere mannen, die zich ook door ons lieten betasten. Allemaal bi, haha!
Pik volledig in een vrij strak poesje stevig geneukt een tijdje lang, tot ze er genoeg van had, daarna heeft ze mijn pik, samen met nog andere mannen verder gepijpt, samen met de andere T, die ook verschillende pikken nam, we waren toch met momenten met een 7 personen, soms meer, die allemaal aan mekaar zaten (slechts 1 vrouw). Geil! Toen ik rechtstond om naar de wasbak te gaan, nog keihard, werd ik in de deuropening door nog een andere man gepijpt. Bi namiddag???
Het koppel gaat zeker nog eens terug komen, we hadden ze goed verwelkomd!
Dat hadden ze niet verwacht tijdens hun eerste bezoek. Toffe mensen.
Rammelende kettingen van de sling hoorbaar tot op 10 meter
Loop ik daar aan de grote poef, en wat een lawaai van rammelende kettingen en gekreun vanuit de slingruimte. Yep, nr. 10 in de sling, links van haar 3 mannen, rechts van haar 3 mannen + haar man en 1 man haar aan het neuken, ik erbij gaan staan ter hoogte van haar hoofd, want iedereen vergeet natuurlijk om die tietjes vast te nemen en het poesje en clitje te masseren na iedere neukbeurt. En, niet onbelangrijk kutje ver opensperren als de volgende man haar komt neuken, zodat hij er lekker in kan. Dit was nu eens een degelijke neukpartij, iedereen netjes om de beurt, hard en stevig neuken, haar met regelmaat laten squirten, netjes hard klaarkomen in haar, en dan de volgende. Niemand was moedig genoeg op op haar te spuiten! Dat mag hoor jongens! Knap gedaan mannen, zo heeft ze het graag, veel mannen en niet al te lang, en stevig!
Groetjes aan:
De oogverblindende schoonheid achter de toog met steeds minder kledij aan. De Topless zondag eerstdaags, denk eraan? Whoehaha
[ATTACH=full]267918[/ATTACH]