Vorige week donderdag en de donderdag ervoor in Eroxx geweest. Bij de Bukake Party (zie review eerder) was het íets drukker dan een themaloze donderdag. Na een tijdje denk je ''oei'' het smaakt naar ''meer'', echter was het rond 14:30/15:00 op zijn drukst en viel het goed te vertoeven. Weliswaar soms in de gangen dat het wat leger is maar toch genoeg leuke momenten gehad. Overigens nog een trio met Belgische V... (vaker in rood gekleed) en een vriend van haar vriendin wat ook regelmatig daar te vinden is. Ze vond het heerlijk door 2 bekendere jongens afwisselend sexsueel voorzien te worden. Smaakte voor ons alle 3 naar meer momenten komend jaar.
Afgelopen maandag vond ik het íetsje drukker dan voor een standaard maandag: komt door de vakantie, wat overigens een genot was op de terugweg gezien het minder druk was, want een beetje googelen geeft aan dat die wegwerkzaamheden bij Gerhoevestraat nog zeker een half jaar duren...daarom rijd ik maar de brug over langs de Climax om naar Nederland te gaan, was overigens weinig auto's waardoor ik toch altijd door rij naar Eroxx.
Met een Maastrichts koppel met vrouw met blonde haren (proviciegenoten) heerlijk heb mogen kameren, helaas wilde ze even een time-out om bij te komen, maar word zeker vervolgd want we zien elkaar vaak de donderdagen. Tevens ook nog leuke Provinciegenoten uit Venlo daar gespot waarbij ik de vrouw in kerstoutfit heerlijk mocht bedienen, ze zoog hard aan mijn pik dat ik er 2 dagen een zwarte vlek op had, ook die hoop ik nog eens vaker te zien.
Vorige week donderdag waren er 2 blondines met kortere coupe tot aan de nek die met me aan de sjans waren waarvan ik 1 bij de DJ boot flink aan het squirten had gekregen, en maandag zat die andere op de hoge stoelen bij de gang, ik hoefde maar oogcontact te leggen en ze gebaarde al met haar man dat ze naar achteren ging. In 1e instantie deden ze zich voor als 2 zussen maar bleek helemaal niet zo te zijn haha
Ik ben nog niet de zondagen geweest, maar ik denk wel dat het een negatievere invloed kán hebben op de drukte van de maandag, ik hoor wel eens dat het té rustig is sinds dat dit al langere tijd dit concept is. Komend jaar ga ik zowel afwisselend de maandag of donderdagen bezoeken 1 á 2x per maand, in andere clubs heb ik véél minder ervaringen met een positieve vibe. Helaas is Amai te ver voor een doordeweekse dag.
Qua Travestie discussie: de verslagen lees ik wel, afbeeldingen hoeven voor mij ook niet zo maar soms lees ik er ook over heen als het me wat minder interesseert. De schrijver in kwestie zie ik inderdaad vaak aanwezig. Verder vind ik de travestie personen (soms 2,3,4) op een doordeweekse dag niet echt 'vrouwelijk' overkomen, op vrijdagen en nationale feestdagen heb ik wel betere gezien. Travestieparty staat wel ooit nog eens op mijn lijstje (later komend jaar als ik de vrijdag vrij kan pakken) om te kijken hoe de gekte en spanningstaferelen rondom een shemale is.
Qua vrouwelijke inbreng discussie: er komen meer koppels dan vrouwen (logisch) maar genoeg koppels die vaak toch het toelaten van mannen. Vrouwen zoals Saer, Eve etc, geen idee of ik het daar gezellig mee heb gehad, zowel tijdens babbels bij de bar/restaurant of na de sex heb ik nog geen forum-match gevonden