Zico
Stamgast
Iemand die reeds ervaring heeft met Club Cupido in Ruddervoorde?
https://www.clubcupido.be/
(Of moet dit onder parenclubs komen?)
https://www.clubcupido.be/
(Of moet dit onder parenclubs komen?)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heb je niet veel gemist Sterreke. Isaura is vriendelijk en voor veel "all-in". Doch haar uiterlijk is beneden alle peil. Tita is ook al niet langer van de jongste. Ik ben er vroeger nog bijgeweest in Gent voor een GB. Dacht aIs deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Antwerpen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-) Jammer dat ik gisteren niet kon komen....
Doen sterreke deze club staat ook niet bekend als eettent of danstempel zeker nu de club heeft gebroken met het verleden de uitbaters zijn al eventjes bezig als doenersclub en dat is het ook echt met de gekende westvlaamse gemoedelijke sfeerIs deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Antwerpen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-) Jammer dat ik gisteren niet kon komen....
Westfluut: idd smaken verschillen. Maar die dames zijn echt niet mijn meug. Goed voor een beginneling. Maar is zoveel beter te ontdekken. Echte gangbangs zijn in De Pinte of , en vooral in Antwerpen te vinden. Als West-Vlaming neem ik de trein daarvoor. Je zit wel urenlang (heen en terug) te reizen. Maar de "inspanning" die je daarvoor doet wordt ruimschoots vergoed door een uitstekend kader, gepaard aan uitmuntende sex. De Bunga-bunga party is ronduit top. Steeds 4, zo meen ik toch te kunnen inschatten, ingehuurde dames. Doch steeds ook amateur koppels in overvloed. Die er voluit voor gaan.Doen sterreke deze club staat ook niet bekend als eettent of danstempel zeker nu de club heeft gebroken met het verleden de uitbaters zijn al eventjes bezig als doenersclub en dat is het ook echt met de gekende westvlaamse gemoedelijke sfeer
@ Hama deze club is net wel meer dan Isaura en tita hoor ik deel jouw mening trouwens niet over deze dames maar smaken verschillen
Dat zijn 2 zotte dozen. Bijzonder sympathiek en erg aangenaam. Ik vind ze redelijk knap en van Angel Dust weet ik uit ervaring dat ze bijzonder goed is in alles wat ze doet, wat kan die lekker pijpen. Bloedgeil. Of ze gewone klanten zijn , kan mij ook niet schelen, weet ik niet maar ze zijn wel heel vaak aanwezig. Zeker 2 aanraders en bovendien een leuke nette club met heel veel actie. Grt Floris.misschien rare vraag, maar wat moet ik me voor stellen bij Angel Dust of Smudse ? ik zie namelijk veel die namen passeren op hun site; Zijn dat ook gewone klanten ? jong , oud , knap ? bezige bijen zullen het wel zijn
Ik wens je het beste als trav. Maar daar loop ik niet warm voor. Ieder zijn goesting natuurlijk. Ook ik heb dingen die andere mensen als walgelijk, of op zijn minst als eigenaardig omschrijven. Nylonkousen bijvoorbeeld. Of mooie voetjes. Zonder deze, laat ons maar zeggen fetishen, kan geen enkele dame me boeien. Ik ben ook tuk op tongzoenen.IK ga de de 13 de dinsdag travparty . En was er al verschillende keren ,wat me zeer goed bevallen is . Zelf ben ik een trav ( janischa) En kom daar genoeg aan mijn trekken op de 2 de dinsdag vd maand . Zowel met travs mannen als koppels . Tot dinsdag aan staande xxx Janischa
Zie eens op het gastenboek.Hoe weet je wie er aanwezig is ? Wil wel eens langsgaan op een donderdagmiddag
Hey, meningen zijn er altijd, dit werkt juist de nieuwsgierigheid op. Een bijeenkomst lijkt mij niet het juiste woord, het is eerder een ontmoetingsplaats met dat ietsje meer. Het is zeker laagdrempelig. Mijn voorkeur gaat uit naar de hotwife monday, of wanneer mijn favorietje er is. Voor meer info zie even de site ,concept en spelregels.Hoi iedereen,
Ik ben sindskort heel nieuwsgierig geworden naar dat soort bijeenkomsten. Ik zie dat de meningen over deze club verdeeld zijn. Wat mijn aandacht trok is dat iemand zei dat het laagdrempelig was en ideaal voor beginners. Dus misschien waag ik binnenkort de stap. Ik zie op hun site dat er op maandag en donderdag telkens feestjes zijn, als ik dat zo mag noemen. Zijn er daar regels die moeten gerespecteerd worden? Zijn er zaken die absoluut not done zijn, en die ik best op voorhand weet? En wat is beter: naughty thursday of hotwife monday? Of is het maar om een kind een naam te geven?
Thx voor de feedback.
Grtz Valdez
En geweest?Morgen is er de hotwives monday. Iemand die mij kan vertellen wat ik er kan verwachten? Ik ging vroeger dikwijls naar een club in de buurt maar daar zijn de prijzen te hoog voor de kwaliteit. (vrijdag waren er slechts 2 actieve dames aanwezig)
Nee ben uiteindelijk naar een club in Balen geweest.En geweest?