Ik was er afgelopen zaterdag ook en kan het alleen maar bevestigen!
Zelf kwam ik iets na 22u aan en de parkeerplaats aan de zaak was vol en achter het tankstation stond het ook al behoorlijk vol. Lockers volzet dus kreeg ik een mand waarin mijn spullen gingen en netjes achter gezet werden.
Binnen lekker druk, alle leeftijden (ook jong) aanwezig en zeer actief allemaal. Geen tijd gehad om bij het buffet te komen, heb me dadelijk gefocust op de lekkere desserts in de speelruimtes
.
Het was voor mij echt selecteren en rondkijken waar aan te sluiten omdat er zoveel aanbod was, kwestie van niet mijn kanonnen te verschieten om achteraf te denken van damn daar had graag ook nog willen aansluiten
.
Over de hele avond gezien bij een 5 tal koppels en 2 single vrouwtjes kunnen/mogen aansluiten, ik was meer dan leeg!
Het ging er overal nogal respectvol aan toe ondanks de drukte, hier en daar toch wel een haantje maar mooi om te zien hoe dit gedrag afgeblokt werd bij de koppeltjes!
Overal was het ook wel weer netjes, het personeel was flink in de weer om de handdoekjes af en aan te voeren, respect!
Tot volgende week alweer