Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gisteren (zaterdag) als koppel naar Amai getrokken. Pas laat daar (22u45) dus het werd de grote parkeerplek achter het tankstation die ook behoorlijk vol stond. Korte wandeling naar de club waar een singel man stond te wachten aan het gesloten hek om naar de toegang te gaan...achter ons nog een koppel en een singel vrouw dus we waren zeker nog niet de laatste. Dan kwam Ian de uitbater naar het hek en liet ons binnen...beetje nadenken want ALLE lockers (148 stuks) waren op dat moment volzet! Heel netjes kregen we het voorstel om onze spullen in een grote mand te doen met onze naam erbij en dit werd dan netjes achter in bewaring gehouden...beetje improviseren maar het kwam zeer goed over.

Eenmaal binnen was het idd wel lekker druk, vele koppels van alle leeftijden, een aantal vrijgezelle vrouwtjes en veel mannen. Ook hier weer opvallend geen haantjes gedrag of over handtastelijke mannen...naar mijn gezelschap toe dan. Een hand op de poep ok maar geen toestanden van direct in het kruis graaien ofzo. Valt me op dat je dat daar nooit hebt, zal er mssn aan liggen dat er een ander mannelijk clienteel komt in tegenstelling tot clubs met huisdames...daar gedragen zich de mannen al meer alsof ze in een bordeel zitten maar dat is in Amai absoluut niet!

Mijn gezelschap kon dit zeker waarderen en heeft een aantal respectvolle jonge mannen een fijne avond bezorgd en mezelf uiteraard ook. Was weer een topper, bedankt Amai!

Terug
Bovenaan Onderaan