Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hey gasten, als jullie dat willen, schrijf jullie dan in op het bare feestje die dezelfde organisatie elke maand laat doorgaan. Op een andere locatie dan 2be. Carmen heet dan Gaelle. Maar aub niet proberen in 2be en zeker niet bij Lisa. Ik zet jullie buiten. Daar mag je vergif op innemen. Je hebt er geen idee van hoe ongerust we zijn als er bijvoorbeeld weer eens een condoom breekt.

Ik oordeel of veroordeel niemand en ga er ook van uit dat jullie eerst toestemming vragen. Maar als het toch gebeurt is het een soort signaal voor anderen. Als het bij die mag, mag het bij de rest ook. En daar word ik mottig van. Jullie zouden niet de eersten zijn die ik buiten gooi. Btw zonder consent bare neuken is wettelijk gezien verkrachting. Dat heeft de laatste die het bij mijn Lisa probeerde intussen goed begrepen.

Kort verslagje van deze namiddag. Zeer kort. Ik was alleen. Zonder het Lisa konijn.

Het was fantastisch. Met dank ook aan Nana. Ze hielp me erbovenop een tijd geleden toen ik het mentaal wat moeilijk had. Nana is de vrouw van je dromen als je openminded bent.

En verder:

De gastheer/eigenaar is de tofste vent. Zijn vrouw is mjamie.

De ploeg van de organisatie van de dag; onberispelijk en 1000% actief.

Kanttekening, dank aan de 2 meiden die onverwacht binnen vielen en waar ik me bij uitzondering ook aan mocht vergrijpen. Tenminste aan 1 van hen.

Ik beleefde een zeer leuke namiddag. 2be or not 2be, there's no question about it. ❤️❤️❤️

Terug
Bovenaan Onderaan