Dick Head
Wandelaar
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-cloe/
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze jongedame werkt alweer een maand of 3 bij deze club.
Ze is niet onaardig, maar weinig spontaan en neemt geen initiatief. Ze doet wel wat je haar vraagt, maar ze zucht de hele tijd alsof alles haar teveel is.
Ze heeft mooie borsten maar alles is al snel gevoelig. Haar kutje smaakte prima en ze laat zich gelukkig graag beffen.
Tegen een meerprijs van € 50 pijpt ze je zonder condoom en mag je in haar mond klaarkomen.
Na een korte 69 sessie spoot ik haar mond vol en even later spuugde ze mijn zaadjes uit in de wasbak. Daarna nog een massage gehad om de tijd vol te maken.
Er is dan ook geen sprake van herhalingsgevaar.
Greetzzz,
Dick Head
Ze is niet onaardig, maar weinig spontaan en neemt geen initiatief. Ze doet wel wat je haar vraagt, maar ze zucht de hele tijd alsof alles haar teveel is.
Ze heeft mooie borsten maar alles is al snel gevoelig. Haar kutje smaakte prima en ze laat zich gelukkig graag beffen.
Tegen een meerprijs van € 50 pijpt ze je zonder condoom en mag je in haar mond klaarkomen.
Na een korte 69 sessie spoot ik haar mond vol en even later spuugde ze mijn zaadjes uit in de wasbak. Daarna nog een massage gehad om de tijd vol te maken.
Er is dan ook geen sprake van herhalingsgevaar.
Greetzzz,
Dick Head