Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRosie is een andere, lijkt er wel wat op alleen speelt alles zich daar af in de kelder, toendertijd met ruimtes afgeschermd door tuinhekken Niet de mooiste dames maar daar was de prijs dan ook naar, toch daar aardig wat geile dingen mee gemaakt, vooral met Paula en haar zus. Geen idee hoe het er nu is.Home
www.climaxrotterdam.nl
Gloria werkte vroeger bij Rosie dus het zou goed kunnen Bergvlas , ik geloof dat dat seks labyrint aan het Stieltjesplein wat jaren geleden gesloopt is ook van dezelfde eigenaar was en ook club Babydoll (waar nu Cristal privé in zit)Is dat zelfde eigenaar als Rosie Prive? Zelfde prijzen en website, en Marta werkt bij beide.
De zogenaamde deur was bij één van die hokken een gordijn geloof ik , bij het achterste hok was geloof ik wel een soort poortBen ook ooit geweest, idd met tuinschermen haha.
Ging je zitten op bankje en kwam er 1 naast me zitten en meteen hand in m'n kruis.
En dan vragen naar prijs en hup achter het scherm neuken.
Iedereen kon mee kijken
Extra PZC met Gloria.Is het mogelijk bij Climax om (betaalde) extra's te doen met de dames? Zoals pzc of anaal?