Recensie Cleo (Roe) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
324
13/09/21
230
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een nieuwe meid, maar naar eigen zeggen vroeger nog gewerkt in de Sixsens.
Hier las ik al iets over haar.
En wat later komt ze terug ter sprake en dan meer berichten om verwarring met een ander Cleo te vermijden.

Een héél knappe meid, volledig naturel en zonder tatoeages. Kleine B-cup schat ik en net (of tegen de) 1m70.
Tot mijn aangename verrassing heeft ze precies al redelijk wat ervaring ondanks haar jonge leeftijd, ik schat ze begin de 20 jaar, 21?
Vraagt 10€ extra voor zowel tz als pzc. Dus 80€/half uur. Voor tz zou ik 3,5/5 geven, heb 3/5 aangekruist. Vingeren niet mogelijk.

Laatst bewerkt:
Tegen mij zei ze 20 te zijn en ik zou de cup maat eerder op A zetten. Je hebt het helemaal goed Peter, deze "Cleo zwart" is vorig jaar kort in Sixsens geweest en is niet de "Cleo blond met bril" (vriendin van de petite Irina), die er afgelopen juli een paar weken was. Dank voor je recensie!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook op af gegaan en wat een plaatje zeg! Een juweeltje voor bij de collectie en heel leuk in de omgang maar helaas matig qua Engels. Op haar rookverslaving na alleen maar lovende woorden over deze meid. Mij bood ze pzc aan voor 10 extra maar niet gedaan en ze begon niet over TZ. Ik kon me niet voorstellen dat ze dat aanbood met zulke schoonheid maar dit is toch mogelijk voor 10 extra?? Wat een verhaal maar goed.
Helaas gaat ze dinsdag huiswaards en heeft ze geen idee of ze ooit nog terug komt... Een schande maar ja dat is haar goed recht.

Terug
Bovenaan Onderaan