Mede door positieve reviews hier en elders een bezoek aan Sonja gebracht. Vooraf gebeld voor een afspraak en richting Apeldoorn vertrokken. Huize Fleur is een klein sympathiek privéhuis in een woonwijk.
Sonja's looks zijn prima, kleine slanke dame met een (zeker voor haar postuur) flinke voorgevel. Ze ziet er een stuk jonger uit dan ze is. Ze nam me mee naar een kamer, het was een beetje kruipdoor sluipdoor. Eenmaal op de kamer even opgefrist (wasbak, ik was blij dat ik kort te voren zelf even gedoucht had) en plaats genomen op het bed.
Ze nam meteen de leiding en werkte een beetje een standaard repertoire af. Pijpen okee maar niet bijzonder, één standje (cow girl), klaar rijden en klaar ermee. Amper zoenen, geen tongzoenen. Ze begon nog wel wat social talk en was op zich best gezellig, maar daar kom ik toch echt niet voor. Fijn bij een geslaagde date, maar niet de vervanging ervan. Ze benadrukte ook dat ze "crazy" was. Het zal wel, zelfs dat "een beetje gek zijn" kwam nogal gemaakt over.
Herhalingsgevaar? Nee, verder dan een 6- kom ik niet. Uiterlijk knap, de rest matig.
De vriendelijke begroeting door een leuk uitziende wat oudere blonde dame die zat te lezen maakt dat ik misschien nog eens terug kom bij Huize Fleur als ik in de buurt ben, maar niet bij Sonja.