WHEM Cleo, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Cleo is geen onbekende op kinky, haar foto's in ieder geval. Op hookers volgens mij positief beschreven, weet alleen niet of dat onder dezelfde naam was. Zelf nooit geweest, wel geïnteresseerd. Wie weet?

Ik zou vandaag een afspraak met haar hebben, maar heb die afgezegd omdat ik onverwachts met die Adina een date had vannacht, maar 1 van de komende weken spreek ik wel met die Cleo af. Ze zegt trouwens uit Brazilië te komen en voor de eerste keer in Nederland te zijn. Aan de manier van reageren en op haar praten afgaande lijkt dat ook wel zo te zijn.

Nou heren ik ben er maar zelf naartoe gegaan en in 1 woord: GEWELDIG!!! Het is idd de dame van de foto's en ze is alle afspraken nagekomen. Parkeren in de omgeving is wel een drama en kost wat maar haar verschijning en haar pijp en neukkunsten maken alles goed. Kan het ook goed hard hebben trouwens zo hard als je kan heeft ze geen problemen mee ondanks het feit dat ze lekker strak is. Ze is Braziliaanse en als je goed luistert hoor je dat in haar bijna perfecte Engels. Ze beweert hier nog niet eerder geweest te zijn en gezien haar houding en haar overkomen ga ik daar in mee. Komt niet over als een doorgewinterde hoer ook al weet ze wel wat ze doet. Oh en een video-call vooraf werd geëist maar daar heb ik nooit moeite mee. Ben goed gespierd en dat vond ze wel leuk!

Jammer dat de Latina's hun prijzen flink hebben verhoogd zij waren degene juist met de laagste en betaalbare prijzen. Het begint onbetaalbaar te worden allemaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs van €150 voor 30 minuten en €200 of €250 voor een uurtje zal vrees ik idd de standaard gaan worden. Zeker bij de betere en knappere DVP's.
Raar he paar maanden terug waren de prijzen nog 150 voor een uur nu vragen ze 150 voor een half uur golddiggers eersteklas. Maar het is niet hun schuld maar de onze wij mannen die deze belachelijke prijzen maar blijven betalen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou heren ik ben er maar zelf naartoe gegaan en in 1 woord: GEWELDIG!!! Het is idd de dame van de foto's en ze is alle afspraken nagekomen. Parkeren in de omgeving is wel een drama en kost wat maar haar verschijning en haar pijp en neukkunsten maken alles goed. Kan het ook goed hard hebben trouwens zo hard als je kan heeft ze geen problemen mee ondanks het feit dat ze lekker strak is. Ze is Braziliaanse en als je goed luistert hoor je dat in haar bijna perfecte Engels. Ze beweert hier nog niet eerder geweest te zijn en gezien haar houding en haar overkomen ga ik daar in mee. Komt niet over als een doorgewinterde hoer ook al weet ze wel wat ze doet. Oh en een video-call vooraf werd geëist maar daar heb ik nooit moeite mee. Ben goed gespierd en dat vond ze wel leuk!
Is dit de cleo waar je het over hebt link https://www.kinky.nl/advertenties/1963214-cleo#overview

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan