- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/552254-claudia
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Pasgeleden bij Claudia geweest. In het verleden veel over gelezen en was benieuwd naar haar. Afspraak gemaakt en hop naar Utrecht. Even wachten in de wachtruimte tot ze me kwam halen. Aan haar reactie te horen beviel het haar wat ze zag en naar boven gegaan. In de kamer even wat kusjes en knuffels. Uitkleden en opfrissen. Ik moet zeggen het was een fijn uur. Claudia is stevig en heeft grote tieten, maar daar houd ik van. Lekker aan elkaar zitten, tepels likken en kussen. Naarmate we elkaar beter leerden kennen werd het allemaal wat heftiger. Volop tongzoenen, pijpen, diepthroat. Heerlijk om met haar bezig te zijn. Pijpen deed ze met condoom, maar echt wel goed. Vervolgens haar in verschillende standjes genomen. Na het klaarkomen even rustig aan, nog wat kussen en wat praten. Daarna motiveerde ze me voor de 2e ronde. Dat gebeurd niet vaak. Uiteindelijk lukte een 2e keer niet om klaar te komen, maar de inzet van haar kant was er absoluut. Goede date en zeker voor herhaling vatbaar. Claudia is een lieve vrouw, schoon, goede inzet, wel iets ouder dan ze zegt volgens mij. Voor mij maakt dat niet uit.