- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/claudia-nederlandstalig-46jaar.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Heb eens een bezoekje gebracht bij haar. Ze publiceert Mechelen maar eigenlijk is het Duffel. De reden van mijn bezoekje waren de foto's op RL. Ik dacht, wat een knappe milf. Al vlug even ontkrachten, de dame in kwestie heeft al heel wat pluimen verloren tov van de foto's, ik schat makkelijk 10 jaar. Wat een opdoffer. Een oud gezicht en super mager behalve de borsten die vergroot zijn met silicon's. Toch maar gebleven en dacht, niet opgeven, misschien heeft ze dan wel wat troeven in huis. Mooi, proper appartement waar ze woont met haar kinderen. Er was mogelijkheid om te douchen. Kleren uit en op bed. Ze kan wel goed tongzoenen waar we uitgebreid met starten. Ze zakte onder weg en begon me te pijpen, ook niet slecht. Uiteindelijk haar slipje uit en op haar rug gelegd. Hier kwam domper nummer twee. Wou haar beffen maar bij het naar beneden zakken kwam de sterk stinkende typische schimmelgeur me tegemoet. Oeps, wegblijven. Terug naar boven, verder tongzoenen en ik had het vermoeden, als ik had doorgeduwd zat ik zonder in haar. Dit, gezien de zeer sterke geur zeker een jasje aangedaan. De geur was te sterk, snel vanaf maken maar. Oké, ze babbelt aangenaam maar gelet het bedrog van de foto's, de zeer sterke indringende geur is dit een afknapper van formaat. De vrouw zou dringend daktarin gyna moeten aanschaffen. Absoluut geen herhaling