Recensie Claudia, Club Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dillinger F

Vaste klant
100
09/11/24
128
27
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Op weg naar Mabuhay aan het twijfelen tussen de jonge ferme kont van Valentina of de ervaring van Claudia. Valentinia was de enige die ontbrak in de line-up. Sara toonde veel interesse. Fluisterde in Monica haar 👂 dat ik Valentina na Claudia wilde daten. "Si mi amor, no problema".

De 42-jarige Dominicaanse milf Claudia heeft een mooie peervormige kont, strakke buik, geen vetrolletjes, grote fake borsten (half zacht), een normaal snoetje voor haar leeftijd en bescheiden tattoos.

Wasje en opnieuw een handdoek ter beschikking. Zittende op de bidet zoog ze al lekker aan mijne papito.

Begon Claudia te tongzoenen 💋 maar was niet meteen overtuigd. Nam 1 uurtje. Nog geen 15 minuten later wel duidelijk.. we gaan hier 3 zwoele uren beleven.

Pijp sessie 2. Wat te wild, niet sensueel genoeg, behandeling scrotum en balletjes zeer goed, deepthroat 75%.

Over naar beffen en dat duurde amper 10 minuten en Claudia had een orgasme ✅. Ze was kletsnat 💦 🚿 💧.
Ze zei "Sabes cómo usar tu lengua. Muy rico." Ze gaf aan al lange tijd geen orgasme te hebben gehad.
Liever niet vingeren.

Veel knuffelen, strelen, elkaars tepels zuigen, tongzoenen 💋 en constant 69 tussendoor. Claudia bleef erg nat.

In de volgende sessie werd het pijpen veel sensueler en begon ze ook telkens mijn kont te likken 👅. Nieuwe ervaring.

Naar de design 🪑 om te rijden, geen glijmiddel nodig, lekker tongzoenen en aan haar ferme borsten zuigen. Sensueel schuren en stevig op en neer.
Tilde haar op, effe moeilijk, maar eens rechtstaande zat Claudia lekker op mijn 🍆. Geweldig 😻. Had ze nog nooit gedaan.
Op het 🛌 verder met haar benen in mijn nek. Haar hoofd optillen zodat ze goed de penetratie zag. We hadden samen een orgasme ✅. Mijn lijf rilde van plezier.

Drinken halen en een wasje doen.

Ze wilde aan de massage beginnen maar ik had eerst nog zin in een 69 en liet Claudia ook op mijn gezicht zitten. Kreeg er maar niet genoeg van en zij ook niet, echt lekker sap. Gestopt toen ze naar een orgasme wou gaan. Even uitstellen. Verschoot ze van.

Een volledige massage voor beide. Ze nam een aantal technieken over die ik net had voorgedaan. Claudia ronde af met een erotische massage met haar borsten..

Veel praten. Ze claimt dit werk nog maar recent te doen. Twijfel daar sterk aan. Eerst in Hannover en daarna in Sky, waar ze Stephanie leerde kennen. Hier goede maatjes met Lorena geworden.
We spraken af een trio te doen als Lorena terugkomt. Dat gaat een recensie worden 🔥 🔥 🔥 !!!

Opnieuw een pijp sessie, tussen de borsten met zuigen, beffen en 69. Claudia kreeg een derde en intenser orgasme ✅. Zoooo nat! Het liep over haar dijen. Zaaalig!

Nu had ze echt wat rust nodig. We stonden in het zweet 🥵 . Wat foto's delen, levenservaringen, haar vakantieoord in de DRP, etc.

Opnieuw tongzoenen 💋, lichaam kussen, pijpen, kont likken 👅 beffen 👅, 69. Nat en hard bleven de norm.

Rubber om en begonnen met doggy. We keken beide in de spiegels en werden echt geil. Stevig beginnen pompen en kreeg een tweede orgasme ✅.
Lekker verder uitbollen in lepeltje.

Nog veel tongzoenen 💋, knuffelen en strelen. Zalig!

Tongzoenen zoals Stephanie, multi orgasmes zoals Luciana en de sexdrive van Lorena.

Geen enkel saai moment. 3 uur pleasure and fun. Mijne penis ziet nog altijd vuurrood..

Gracias 🙏 mi amor.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan