Als het iets rustiger is in de straten is Claudia altijd een zekerheidje. Ze is wat drukker dan normaal, omdat iedereen zo over denkt geloof ik.
In de rij was ik nummer 2. Gordijn gaat tegenwoordig helemaal open en daar stond ze voor het raam. String, bovenstukje en die bekende blik alsof ze al dagen lang geen beurt heeft gehad en smacht naar je lul in haar mondje.
Goed, gelijk maar naar binnen. 100E overhandigd en ze rookte rustig haar sigaret op. Toen ik me ging wassen kwam ze achter me bij de wasbak staan voor een soort lapdance. Heerlijk om die tieten van haar op je rug te voelen. Omgedraaid en haar met m'n handen op haar schouders naar beneden gewezen. Op d'r hurken vond ze al snel m'n worst waar ze zo naar leek te hunkeren.
Ze begon rustig, maar toen ik m'n handen op haar achterhoofd legde wist ze dat t menens werd en ze aan de bak kon. Heerlijk om naar beneden te kijken en je lul niet meer te zien, enkel haar haren en haar ogen die nog net proberen naar boven te kijken.
Na 5 minuten op de bedrand gaan zitten en gevraagd of ze met m'n ballen aan de slag kon gaan. Ze heeft elke kant dubbel en dwars gebabbeld en bleef me met die hoekige blik aankijken.
Vervolgens condoom er op en in doggy geneukt. Vind ik toch het minste gedeelte.ze gaat gelijk met haar hoofd naar beneden in plaats van op haar handen steunen. Waardoor haar echt hard doorneuken niet gaat.
Maaaar condoom er af en erna het witte goud op haar tieten achter gelaten. Waardige vervanging als het zo rustig is voor een keertje.