Recensie Claudia, Cubaans-Frans 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Vaste klant
Forumpionier
113
24/07/21
93
17
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
'Geen 2de kamergang maar nog een drankje en dan de auto in', was het plan. Tot ik aan de babbel geraakte met Claudia. Leuk uitziende 30+ waar je ook nog eens een tof gesprek mee kan voeren. En het was meegenomen dat ik ineens mijn Frans kon oefenen 😉. Volgens een medewandelaar heeft ze ook Cubaanse roots, tegen mij zei ze een geboren en getogen Française te zijn. Haar 'go with the flow' houding stond me wel aan dus ipv van de auto werd het nog een half uurtje in een van de spiegelkamers. Werd een goede kamergang: af en toe tongzoenen kon, PZC (doet ze heel goed) en afsluitend een prima, vrij harde massage op mijn verzoek. Volgende keer eens 60 minuten nemen.

'Geen 2de kamergang maar nog een drankje en dan de auto in', was het plan. Tot ik aan de babbel geraakte met Claudia. Leuk uitziende 30+ waar je ook nog eens een tof gesprek mee kan voeren. En het was meegenomen dat ik ineens mijn Frans kon oefenen 😉. Volgens een medewandelaar heeft ze ook Cubaanse roots, tegen mij zei ze een geboren en getogen Française te zijn. Haar 'go with the flow' houding stond me wel aan dus ipv van de auto werd het nog een half uurtje in een van de spiegelkamers. Werd een goede kamergang: af en toe tongzoenen kon, PZC (doet ze heel goed) en afsluitend een prima, vrij harde massage op mijn verzoek. Volgende keer eens 60 minuten nemen.
Top vrouw. Weet je zeker dat ze rookt ? Nooit iets van gemerkt

Terug
Bovenaan Onderaan