WHEM Claudia, Apeldoorn (barebang)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In sommige plaatsen zijn meerdere malen per week barebangs. Zolang er niemand klaagt en de dames het overduidelijk vrijwillig doen, lijkt daar niet tegen opgetreden te worden.

Af en toe zijn er vervelende/jaloerse mannetjes die zich aanmelden en dan de politie bellen dat de dame het niet vrijwillig doet. Zo jammer, want dan kan de (zeden-)politie op dat moment geen tijd besteden aan vrouwen die hun hulp echt nodig hebben.

Maar dat er een BOA voor de deur staat, dat heb ik nog niet meegemaakt.

In sommige plaatsen zijn meerdere malen per week barebangs. Zolang er niemand klaagt en de dames het overduidelijk vrijwillig doen, lijkt daar niet tegen opgetreden te worden.

Af en toe zijn er vervelende/jaloerse mannetjes die zich aanmelden en dan de politie bellen dat de dame het niet vrijwillig doet. Zo jammer, want dan kan de (zeden-)politie op dat moment geen tijd besteden aan vrouwen die hun hulp echt nodig hebben.

Maar dat er een BOA voor de deur staat, dat heb ik nog niet meegemaakt.
Ja heel extreme bedoeling en de gb was 100% vrijwillig maar goed ben ik een keer zover krijg je dit.

Nog sterker ze zijn een paar keer langs gekomen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit zo weinig bare advertenties uit Nederland gezien als nu, is er iets gaande door de klokkenluider van vrijdag 14-2-2025 in Beekbergen?

De meeste worden georganiseerd vanuit Kik en Whatsapp groepen. Men adverteert alleen op SJ wanneer er nieuwe aanwas nodig is.
En de ene gemeente is er nu eenmaal scherper op dan de andere. Het kan ook zijn dat een vorige GB rond dezelfde lokatie overlast veroorzaakt heeft en dat ze er daarom op af gekomen zijn.

Laatst bewerkt:
Een controleur van de gemeente is zeldzaam, ik heb het nog nooit meegemaakt. Dat de politie langskomt, dat gebeurt helaas wel vaker. Meestal wordt zoiets wel opgepakt door de lokale kranten of nieuwssites (sex sells). Hier heb ik niks over gelezen.

Terug
Bovenaan Onderaan