Iemand Cici weleens thuis of in hotel gehad? https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/-stoute-blonde-dame-_7480212
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey Wilson,Iemand Cici weleens thuis of in hotel gehad? https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/-stoute-blonde-dame-_7480212
Doet ze dit nog steeds James zover jij weet?Goed om te weten dat dame vroeger zeer uitgebreid werd beschreven op het nzc forum. Dame zegt dat nu niet meer te doen maar hou het in je achterhoofd ;-)
Nee, als je er naar vraagt geeft ze aan dat ze dat niet meer doet, maar je weet nooit natuurlijk...Doet ze dit nog steeds James zover jij weet?
Volgens mij niet hoor, heb twee weken geleden nog contact met haar gehad om af te spreken maar we konden geen tijdstip vinden dat we allebei konden. Ik weet wel dat ze niet altijd beschikbaar is. Ik spreek regelmatig met haar af en ze heeft in ieder geval niets gezegd over stoppenWeet iemand of ze gestopt is?
Okey .., ja zou graag met haar willen afspreken alleen advertentie is offline en heb haar nummer helaas nie meer ..Volgens mij niet hoor, heb twee weken geleden nog contact met haar gehad om af te spreken maar we konden geen tijdstip vinden dat we allebei konden. Ik weet wel dat ze niet altijd beschikbaar is. Ik spreek regelmatig met haar af en ze heeft in ieder geval niets gezegd over stoppen
Ze komt vanavond bij me langs, zal ik vragen of ik haar nummer door mag geven? Ik kan ook geen advertentie meer van haar vinden na de "update" van SJ maar we hebben wel gewoon app contactOkey .., ja zou graag met haar willen afspreken alleen advertentie is offline en heb haar nummer helaas nie meer ..
Mocht het van haar? Dm me dan ff …Ze komt vanavond bij me langs, zal ik vragen of ik haar nummer door mag geven? Ik kan ook geen advertentie meer van haar vinden na de "update" van SJ maar we hebben wel gewoon app contact
Ze heeft (nog) geen advertentie elders en adverteert momenteel ook niet op SJ. Verleden week toen ze hier was gaf ze aan te willen gaan adverteren op Kinky maar nog geen advertentie gezien. Het is nu vakantie periode dus wellicht na de vakantie?Heeft ze ergens anders nog een advertentie of is ze helemaal "offline" ?