Vandaag voor de eerste keer eens in Antwerpen gaan wandelen. Toch wel een stuk groter dan Gent moet ik toegeven en best wel een toffe buurt zo op het eerste zicht. Proper en veilig ook.
Zo rond de middag was ik daar toegekomen en ik had mijn wagen in een ondergrondse parking gezet zo een 800 meter verderop en vandaar was ik in "no time" in de Schipperstraat.
Kwestie van bezetting was het op het eerste zicht wat kalmpjes maar na een aantal rondjes te hebben gewandeld, begonnen er toch al wat dames achter de vitrines te staan.
Een paar hele knappe dames gezien die ook vriendelijk lachten en knipoogden naar mij...
Bij mijn 3e passage in Villa Tinto zag ik deze Cibelle staan en via een collega-wandelaar had ik al een tip gekregen dat het hier wel goed zat qua service.
Haar uiterlijk blies mij niet meteen omver maar ze lachte vriendelijk en zag er wel sexy uit. Ze droeg een witte string en topje en stond gewoon op haar slippers.
Even info gevraagd aan de deur en voor 50 € kon ik een standaard behandeling krijgen van 20 minuten met "normal sex".
Dat vond ik een faire deal en ik besloot om binnen te gaan en we gingen meteen naar boven.
Zij verfriste zich even in een apart badkamertje en ik waste mijn handen aan de lavabo.
Onze kleren gingen uit en we namen plaats op bed.
Ze streelde wat over mijn borst en buik en ik begon met haar mini borstjes te spelen waarvan haar tepels beiden gepierced waren.
Ze had tevens een piercing in haar navel en wat is deze meid echt heel slank en klein!
Voor wie van "petite" houdt is dit echt wel het perfecte typetje.
Haar haren zijn zwart en lang met wat paarse lokken erin en ze heeft een spleetje tussen haar voorste tanden.
Ze is ook heel vriendelijk en stelde mij op mijn gemak en vroeg of ik een blowjob wou.
Daar zei ik uiteraard geen neen tegen en het condoom ging erover en ze begon mij rustig te pijpen.
Daar nam ze haar tijd voor en ik voelde ze zuigen en wat likken ook. Zeker geen slechte pijpbeurt met condoom waar ik toch wel genoeg van voelde.
Tijd om over te gaan tot intiem waarbij ze bovenop mij kwam zitten en mij goed begon af te rijden en ik voelde ze lekker op en neer schuiven terwijl ik haar klein kontje goed beetnam.
Positiewissel naar doggy-style waarbij ik ze toch goed mocht nemen en mezelf in de spiegels kon bezig zien.
Even later ging ik terug op mijn rug liggen en vroeg voor een manuele afwerking waarbij ze het condoom verwijderde en mij begon af te trekken en even later moest ik mij gewonnen geven en kwam ik toch wel stevig en lekker klaar.
Met wat vochtige doekjes maakte ze alles netjes schoon en we gingen ons beiden terug wat opfrissen aan de lavabo.
Zeker geen slechte ervaring met deze kleine slanke "petite" dame en voor die prijs zit de service hier meer dan goed.
Groeten,
Window Shopper