- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Christiana is een mooie brunette van 28 jaar uit Roemenie. Ik zou haar jonger geven maar goed dat maakt niet uit. Ze staat nog niet zolang achter de ramen in den haag en heeft hiervoor gewerkt in Londen in een stripclub.
Mooie dame om te zien ze vraagt 40 euro voor standaard pijpen en neuken.
Ze wilt graag dat je voor haar gaat staan tijdens het pijpen zodat ze op het rand van het bed kan zitten. Ze doet dit best goed en ze pakte zelf me hand beet en legde die op haar borst.
Sex was oke echter doet ze geen cowgirl jij moet het werk doen zegt ze. Missio gestart en doggy afgemaakt. Ze doet aktief mee en speelt met haar borsten. Ze is ook niet vies van dirty talk en kreunen. Dit laatste is wel overduidelijk gespeeld maar welke dame doet dat niet.
Ik weet niet of ik nog een keer terug zou gaan. Ze is mooi en de ervaring was ok. Ze kan lekker kletsen vooral over zichzelf. Ze bied trouwens geen extras aan maar liet doorschemeren dat ze bij vaste klanten misschien voor meer open staat.
Mooie dame om te zien ze vraagt 40 euro voor standaard pijpen en neuken.
Ze wilt graag dat je voor haar gaat staan tijdens het pijpen zodat ze op het rand van het bed kan zitten. Ze doet dit best goed en ze pakte zelf me hand beet en legde die op haar borst.
Sex was oke echter doet ze geen cowgirl jij moet het werk doen zegt ze. Missio gestart en doggy afgemaakt. Ze doet aktief mee en speelt met haar borsten. Ze is ook niet vies van dirty talk en kreunen. Dit laatste is wel overduidelijk gespeeld maar welke dame doet dat niet.
Ik weet niet of ik nog een keer terug zou gaan. Ze is mooi en de ervaring was ok. Ze kan lekker kletsen vooral over zichzelf. Ze bied trouwens geen extras aan maar liet doorschemeren dat ze bij vaste klanten misschien voor meer open staat.