Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat op hakken, of op blote voeten?1.90 meter lang... daar moet je wel van houden.
Al zijn ze 2 meter, gaat toch om de diensten die ze leveren, ik ben nieuwschierig of ze beetje afspraken nakomt of niet.Is dat op hakken, of op blote voeten?
Blote voeten en lullig om te zeggen maar met die lengte krijg je al gauw dat ze eruit ziet als een bootwerker en ook al omdat ze zo te zien in proportie is dus de schouders van iemand van 1.90 meter erbij.Is dat op hakken, of op blote voeten?
ik heb er geen probleem mee, waar ik wel een probleem me heb als ze schrijven 20Cm pik en er komt 10Cm te voorschijn, dat zoek ik niet, gezien er verder geen foto's of informatie te vinden is over haar, vraag ik het dus hier, ik ben opzoek naar ervaringen met haar, meer niet.Blote voeten en lullig om te zeggen maar met die lengte krijg je al gauw dat ze eruit ziet als een bootwerker en ook al omdat ze zo te zien in proportie is dus de schouders van iemand van 1.90 meter erbij.
Mijn persoonlijke ervaring; geen foto van het gereedschap/geen foto van de tieten... Doei en toedeledokie.ik heb er geen probleem mee, waar ik wel een probleem me heb als ze schrijven 20Cm pik en er komt 10Cm te voorschijn, dat zoek ik niet, gezien er verder geen foto's of informatie te vinden is over haar, vraag ik het dus hier, ik ben opzoek naar ervaringen met haar, meer niet.
Ja ok ik reageerde meer op het bericht dat als je zo"n grote shemale hebt ze er meestal mannelijk uitzien. Mijn ervaring.ik heb er geen probleem mee, waar ik wel een probleem me heb als ze schrijven 20Cm pik en er komt 10Cm te voorschijn, dat zoek ik niet, gezien er verder geen foto's of informatie te vinden is over haar, vraag ik het dus hier, ik ben opzoek naar ervaringen met haar, meer niet.