WHEM ChocoTS in Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blote voeten en lullig om te zeggen maar met die lengte krijg je al gauw dat ze eruit ziet als een bootwerker en ook al omdat ze zo te zien in proportie is dus de schouders van iemand van 1.90 meter erbij.
ik heb er geen probleem mee, waar ik wel een probleem me heb als ze schrijven 20Cm pik en er komt 10Cm te voorschijn, dat zoek ik niet, gezien er verder geen foto's of informatie te vinden is over haar, vraag ik het dus hier, ik ben opzoek naar ervaringen met haar, meer niet.

ik heb er geen probleem mee, waar ik wel een probleem me heb als ze schrijven 20Cm pik en er komt 10Cm te voorschijn, dat zoek ik niet, gezien er verder geen foto's of informatie te vinden is over haar, vraag ik het dus hier, ik ben opzoek naar ervaringen met haar, meer niet.
Mijn persoonlijke ervaring; geen foto van het gereedschap/geen foto van de tieten... Doei en toedeledokie.

Ja ok ik reageerde meer op het bericht dat als je zo"n grote shemale hebt ze er meestal mannelijk uitzien. Mijn ervaring.
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Denk als je opzoek bent naar ervaringen met haar je lang kan wachten. Over het formaat wordt net als leeftijd heel vaak gelogen. Foto's zeggen helaas ook niet alles.

Als dit is wie ik denk dat het is, adv waar linkjes naar verwijzen zijn offline, dan is het me duidelijk. Lange vrouwelijke dame met een historie. Ik luisterde ernaar en liet het verder voor wat het was. Was geen sprake van tongzoenen, toen ze mijn pik zag "oh maar dat is te klein, die zuig ik niet".... Laat ik zeggen,, wel lekker eerlijk, en ook beetje erg verschrikkelijk bot. Mooie borsten en ze vroeg of ze mocht blowen. Mag hoor, want mijn knop ging om, dan ook het maximale uit je enorme paal halen. Ze werd horny van blowen en haalde flesjes poppers erbij. Snuifje koude poppers en die knots leeg halen tot de laatste druppel. Alle begrip voor "haar" geschiedenis, geen zin om dan rude te worden. Was een super blowjob voor een afgedongen prijs. Daarna elders me laten masseren en mijn eigen zaakje leeg laten halen. Klinkt banaal, maar de knop was om bij me. Het moest dan zoals het kon.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan