Vorige week bezoekje gebracht aan Chloe. Afspreken ging vlot, er is ook gratis parking vlakbij. Ik was wel een beetje ongerust door de recente negatieve recensies.
Toen ik binnen kwam, werd meteen bevestigd wat al eerder is gezegd: ze is nog knapper in het echt! De passionele tongzoen in de sexy lingerie brak meteen het ijs. Snel een douche genomen en op bed beland.
Na wat kussen deed ze haar bh uit en zag ik haar fantastische borsten, weliswaar fake. Ze gaf een zalige pijpbeurt waarbij ze ook de ballen goed verwende. Hierna ging ik zelf aan de slag en haar poesje verwend met lik- en vingerwerk tot ze klaarkwam. Dat was heel zeldzaam zei ze, we zullen het maar geloven zeker 
Vervolgens enkele standjes tot ik haar vroeg of ze me op haar knietjes wou afwerken. Met veel overgave pijpte ze me klaar en mocht ik haar mondje volspuiten, ze pijpte nog lekker lang door.
Na een leuke babbel was er nog wat tijd voor ronde 2 en is ze op mij komen zitten. Ze deed in cowgirl haar ding (het zicht op die borsten!!) tot ik het condoom vulde.
Zalige date met een heerlijke meid, hoog herhalingsgevaar! Bij het afscheid nemen begon ze nog eens over haar orgasme "You're really good, that doesn't happen often, also in my personal life". Opnieuw: we zullen het maar geloven zeker