Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik vind haar ook maar een TMM. Ik zie dat [USER=11742]@Lucky_Rigger[/USER] 50 heeft betaald voor een half uur inclusief pzc aangeboden. Ik heb haar 3/4 keer bezocht ofzo, mijn laatste bezoek was 60 voor een half uur en mij heeft zij niet eens pzc aangeboden, nou na 10 minuten stond ik al buiten inclusief wassen en uit- en aankleden, het was gewoon afwerkseks en tijdens pijpen ondertussen hard aftrekken zodat ik zo snel mogelijk klaarkom.

En zij was ook niet altijd schoon, tijdens doggy kwam er een vieze schijt lucht vrij en dat was echt niet fijn neuken als je neus er vlak boven zit. Ook een keer met missionaris zegt ze op een chagrijnige manier niet in en uit, ik dacht hoe moet ik dan neuken? Nu weigert zij mij op een chagrijnige manier omdat ze zegt dat ik de vorige keer problemen had gemaakt, terwijl ik niks verkeerds had gedaan, zij is gewoon niet eerlijk, ik had haar ook aangesproken dat ik vorige keer 60 had betaald en dat ik na 10 min al buiten stond, deed ze haar raam dicht, zij kan gewoon niet tegen de waarheid. Ik vind haar maar een raar en slechte dame. Ik gun haar echt niks! Het is gewoon een egoïstisch k…wijf.

Terug
Bovenaan Onderaan