Wandelvrind
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
afgelopen week gewandeld met Chloé, Was haar eerste klant bij HOP, ze kwam net binnen. Is een naar eigen zeggen Colombiaanse uit Medellín.
echt een mooi meisje met heerlijk lijf en prachtige kont. Komt wat verlegen over, maar op de kamer is dat gauw weg. Liet zich graag likken en vingeren. Was enthousiast en had er ook lol in.
Ze had volgens mij nog niet helemaal de juiste instructies van Joep gekregen wat er standaard is bij HOP, kussen deed ze niet en ook pijpen zonder was geen optie. Heb dat na de wandeling aan Joep teruggekoppeld, dus ik denk dat dat nu wel anders zal zijn.
Ik hoop voor je dat je Spaans spreekt, want zij spreekt geen woord Engels.
Hoewel mooie meid en enthousiast, voor mij geen herhalingsgevaar, mn vanwege de taalbarrière.
Ik denk wel dat de service met de tijd nog zeker omhoog zal gaan.
echt een mooi meisje met heerlijk lijf en prachtige kont. Komt wat verlegen over, maar op de kamer is dat gauw weg. Liet zich graag likken en vingeren. Was enthousiast en had er ook lol in.
Ze had volgens mij nog niet helemaal de juiste instructies van Joep gekregen wat er standaard is bij HOP, kussen deed ze niet en ook pijpen zonder was geen optie. Heb dat na de wandeling aan Joep teruggekoppeld, dus ik denk dat dat nu wel anders zal zijn.
Ik hoop voor je dat je Spaans spreekt, want zij spreekt geen woord Engels.
Hoewel mooie meid en enthousiast, voor mij geen herhalingsgevaar, mn vanwege de taalbarrière.
Ik denk wel dat de service met de tijd nog zeker omhoog zal gaan.
Laatst bewerkt: