WHEM Chleoo Menen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Trekt op niks , heb er vorige week mee woensdag mee afgesproken, 200 € voor half uur , alles in zc , eens op de kamer en in volle actie , niks cim en niks anaal houd haar niet aan de afspraken , ik had beter moeten weten toen ze de deur opendeed maar ja ...........

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat chleoo ook gangbangs geeft, zou dat iets zijn of zou het ook niet zo goed zijn sinds hierboven mindere reacties geplaatst zijn ? iemand al geweest naar de bang?

Trekt op niks , heb er vorige week mee woensdag mee afgesproken, 200 € voor half uur , alles in zc , eens op de kamer en in volle actie , niks cim en niks anaal houd haar niet aan de afspraken , en ontvangt in een vuil en vieze boerderij , ik had beter moeten weten toen ze de deur opendeed maar ja ...........
heel erg triest dit u wouw anaal maar dat is 50 extra en als u zo rap klaar komt en
door gaat kan de meid er niets aan doen . en ik nodig je uit een te komen kijken hoe vies het hier is

Iemand ervaring mee?
kom zeker eens langs of kijk eens van men filmpjes
Trekt op niks , heb er vorige week mee woensdag mee afgesproken, 200 € voor half uur , alles in zc , eens op de kamer en in volle actie , niks cim en niks anaal houd haar niet aan de afspraken , en ontvangt in een vuil en vieze boerderij , ik had beter moeten weten toen ze de deur opendeed maar ja ...........
u kan dit ook zien aan de prijzen online anaal is 50 extra tuurlijk doe ik dat niet als dat niet betaald is. u komt zeer rap klaar en weet al heel de afspraak lastig tuurlijk dat u een slechte recensie zet ik zie het zo voor me wie u bent . nu u doet maar mensen die willen kunnen komen en zullen ook wel zien dat het anders is kunnen ze ook op men filmpjes trouwens . ik denk dat ik al genoeg heeeeeeel blije klantjes heb die wekelijks komen . en als u zegt vies grappig om dat er een katje in de gang zat dat bevallen was ik denk op 9_10 plaatsen kom je niet in zo een grote sexy kamer als bij mij maar oké leuk dit te lezen van een man die zen ego gekneld is en jammer dat je me er zelf niet overal spreekt triest persoon hoor echt
Neen, aan de tattoo's te zien niet

Ziet er me wel.een geile donder uit! Maar lijkt me te mooi om waar te zijn
geloof me dat dit echt zo is :) ik wil je nog een leuk prijsje maken :)

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
48.433
Leden
39.595
Nieuwste lid
Tatiana
Terug
Bovenaan Onderaan