Chinese invasie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 1948

Vaste klant
145
07/08/21
59
15
Ongeveer jaartje geleden werd de RL overspoelt met advertenties met Chinese meisjes, 3tal keer geprobeerd...iedere keer foto's bijgewerkt, nul communicatie, en ik heb het gevoel dat er serieus wordt gemarchandeerd met die vrouwen achter de schermen ze zijn veel te zenuwachtig, volgens mij moeten ze zelfs al hun geld afgeven. de extras is voor hen denk ik, ze bedelen te veel. Mijn gevoel is jammer voor de meisjes maar te mijden zeker voor het systeem erachter. Wat is de algemene ervaring/ gevoel van anderen?

Er is hier al in meerdere topics over gesproken en de tendens is altijd dat het meer mis is dan raak.
Te vaak foto's van filmsterren terwijl je in het echt chubby 40'ers voor je krijgt.
Soms is de foto van het meisje zelf maar dan 20 jaar geleden. Soms is het gewoon iemand anders op de foto.
Met de zoektermen 'Chinese' en aanverwante ga je een hoop topics vinden waarin dit besproken wordt hier.

Wat ik mij afvraag is welke machine er achter deze meisjes zit. Ik kan mij niet van het gevoel ontdoen dat dit gaat om uitbuiting, welke beloften doet "men" aan deze vrouwen om hen naar Europa te lokken. Onlangs zag ik foto's op RL van twee Chinese meisjes, zij stonden telkens samen op de foto's, de afkeer en angst in hun ogen was het eerste wat opviel, wat heel erg opviel zelfs. Het leek wel dat ze steun zochten bij mekaar. Ik was er ook vrij zeker van dat zij geen achttien waren, dat kan bedriegen natuurlijk, maar toch. Je ziet natuurlijk alleen de foto, ik durf er niet aan denken wat er zich op datzelfde ogenblik allemaal afspeelde in de ruimte waar de foto werd genomen.

Hierover is ook al een ander topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan