Mamasaninthehouse
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-ik-ben-een-mooie-11.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik herken haar op de foto's maar heb ze eerder een paar maal in Brussel ontmoet een dik jaar geleden of nog iets vroeger.
Ze spreekt Spaans en Chinees natuurlijk, communicatie ging niet altijd zo vlotjes maar hebben wel plezier gemaakt.
Met haar had ikzelf een grote gfe, als ze nu wat dichter zou werken zou ik zeker nog eens gaan.
De foto's kloppen helemaal, geen al te grote klokkijkster, niet eerst geil maken en dan snel afwerken. Tongzoenen, pijpen zonder, beffen was ze geen grote fan van, ze heeft veel moeite gedaan om mij te laten komen de laatste keer.
Zij was eigenlijk de eerste Chinese die ik opzocht, nadien zelden nog 1 ontmoet die in haar voetsporen kon treden.
Hopelijk kunnen jullie daar hetzelfde ervaren.
Ze spreekt Spaans en Chinees natuurlijk, communicatie ging niet altijd zo vlotjes maar hebben wel plezier gemaakt.
Met haar had ikzelf een grote gfe, als ze nu wat dichter zou werken zou ik zeker nog eens gaan.
De foto's kloppen helemaal, geen al te grote klokkijkster, niet eerst geil maken en dan snel afwerken. Tongzoenen, pijpen zonder, beffen was ze geen grote fan van, ze heeft veel moeite gedaan om mij te laten komen de laatste keer.
Zij was eigenlijk de eerste Chinese die ik opzocht, nadien zelden nog 1 ontmoet die in haar voetsporen kon treden.
Hopelijk kunnen jullie daar hetzelfde ervaren.
Laatst bewerkt door een moderator: