WHEM Chineesjes in Lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In plaats van lollig te wezen heb ik het dan maar zelf uitgezocht.

Ze ontvangen in een gekend huis niet zo ver van de E17. Zoals ik ook wel had verwacht was het niet de dame vanop de foto, maar uiteindelijk niet zo veel verschil. Beetje klein (zoals Chineesjes ;) ) en wat mollig. Ook leuk streepje boven de poes. Weinig praten maar direct ter zake, pijpte wel lekker zonder condoom, maar niet de lang. En dan neuken. Ze proberen je natuurlijk zo snel mogelijk te laten komen, maar heb toch nog even goed kunnen doorneuken in verschillende posities. Nadien was douchen mogelijk.

Afwerkseks dus, zoals ik eigenlijk wel wat had verwacht, maar ook al slechter gehad.

Ik denk dat ze allerlei profielen door elkaar gebruiken dus een recensie van één bepaalde dame heeft weinig zin denk ik.
 
Deze dames maken deel uit van het rondreizend circuit van Chinese DVP's. Het is als de lotto, een heel enkele keer kan je geluk hebben en tref je effectief de dame van het Red Light-profiel. Meestal echter niet en, erger nog, zijn het dikwijls Chinese oma's die de dienst uitmaken. Fake dus!

Het fenomeen staat reeds uigebreid beschreven in dit topic:

 
Terug
Bovenaan Onderaan