Hallo Cumgiver,
De ervaring die jij met Chikyta la Petro had, heb ik niet gehad en ben er denk ik 7 keer geweest. Je zou dan kunnen zeggen dat ik geluk heb gehad of jij pech. Het is maar net hoe je het ziet en het kan een keer misgaan (bij jou 2x toch?).
Het probleem is echter dat er nu een beeld wordt gecreerd alsof het altijd zo is en dat is spijtig. Stel je eens voor jij hebt een vriendin die in de prostitutie zit en iemand plaatst een recensie zoals jij dat gedaan hebt.. Dan zal je waarschijnlijk zeggen: "Dat is helemaal niet zo!! Is misschien een keer gebeurd, maar moet je die klojo nu eens zien met zijn recensie!"Je bent dan kwaad en waarschijnlijk terecht, maar het kwaad is dan al geschied.
Maar goed, omdat mij dit opviel ben ik eens verder gaan lezen. Je plaatst her en der wel eens opmerkingen en een daarvan viel mij op. Daarvan weet ik 100% zeker dat dat niet klopt. Het shemale wereldje is een klein wereldje, en bij een aantal ben ik vaste klant en dan leer je ook wat meer prive dingen kennen. Vandaar dus mijn twijfel, want als je onwaarheden over het ene vertelt, hoe serieus moet ik dan het andere nemen? En misschien heb je maar 1x er iets uitgeflapt, maar dat is helaas 1x te veel. Gewoon geen dingen zeggen die niet kloppen, anders wordt het hier onzuiver. P.S. wat betreft de moderatoren: ik ga niet achter jouw rug om bij ze klagen, probeer altijd direct te zijn.