Softbigbear
Wandelaar
- 60
- 23/02/22
- 16
Hallo, heeft er iemand ervaring met Nathalia uit Arnhem.
Hoor t graag
Hoor t graag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKun je iets meer vertellen? Er staan maar drie dingen genoemd bij wat ze doet, wat vraagt ze voor een uur en waar ontvangt ze?ja ben geweest super relax en ontzettend lekker lichaam
Misschien stomme vraag maar waar vind ik dat NZC Forum?Op NZC forum staan haar reviews.
Haar naam wisselde nog wel eens maar zoek daar op Natalia.
NZC moet je maar net willen, of niet.
Misschien stomme vraag maar waar vind ik dat NZC Forum?
Kan je nog vertellen wat ze vraagt voor een uur? En ontvangt ze thuis of ergens anders? En weet je ook in welke wijk in Arnhem?ze doet niks zonder cd ten minste kreeg haar niet zo ver al heb ik wel gelezen dat ze het bij sommige toch wel gedaan heeft. ze wordt lekker nat en kan anaal erg goed ontvangen. als je even genoeg aandacht aan haar besteed komt ze echt lekker klaar, ze is niet zo moeilijk geil te maken. een echt lekker nat strak kutje. ook een plus punt vond ik is dat ze gezellig en gastvrij ontvangt
Daar staan al veel recensies van hier. Even iets verder zoeken.
Ook op NZC forum is genoeg te vinden.
Ik ben er geweest, vond het niet verkeerd maar bare is niet mijn ding en als ik vooraf had geweten dat ze daar niet vies van is was ik niet gegaan.
Iemand haar recent nog bezocht?