Voormalig lid 39590
Newbie
- 4
- 27/03/24
- 4
Let op: 'Dominicaanse Cherleysa' op sexjobs is oplichting. Vragen om aanbetaling, om niet te komen en je te blokkeren.
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGewoon nooit zomaar vooraf aanbetalen. Simpelweg naar een andere dame gaan.
Zie bijlage...serious? Newbie die wel positief is...zo doorzichtigBewijs van oplichting? Bij mij is ze wel langs geweest.
Heb jij bewijs dat ze is langs geweest?Bewijs van oplichting? Bij mij is ze wel langs geweest.
Tja vallen erg snel door de mand momenteel.Zie bijlage...serious? Newbie die wel positief is...zo doorzichtig
Ook raar dat het account van de topic al weg is toch? Hij was tenslotte ook een newbie. Dus dat zegt niks.Zie bijlage...serious? Newbie die wel positief is...zo doorzichtig
Dat dus, ben blij dat jij de tel bijhoudtOmdat het al de 400.000ste keer is dat het voorkomt
Dat is niet alleen daar, ik heb veel onderzoek gedaan op Snapchat waar ''dames'' jongeren oplichten.Reviews uitgeschakeld, gezicht niet te zien op foto's. Dan is de kans al heel groot dat een aanbetaling doen fout gaat uitpakken natuurlijk. Snap ook niet waarom mensen een aanbetaling gaan doen in zo een schimmige wereld als de seksindustrie.
Mod: let op je taalgebruik.