WHEM Chayenne, Rotterdam

• Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Boys let op! Tienduizenden views! Al een paar jaar actief ( ze adverteerde al in de Hookers-periode ). Geen review destijds op Hookers en ook nu sinds 10 april 2021 niemand die haar heeft bezocht, op bezoek heeft gehad of ge-cardatet? Dame ziet er appetijtelijk uit en haar advertentie wekt op zich vertrouwen. Haar prijzen daarentegen zijn lachwekkend maar dan nog bestaat het niet dat helemaal niemand haar 'kent'.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/klein-blondje-25-ontvangst_7722502

Zei het eerder al als commentaar bij een andere meid van in de twintig, het vraagt maar raak joh, echt hoor. Ze prijzen zich allemaal uit de markt. Steeds meer wandelaars zijn helemaal klaar met dit soort. Moet je voor de gein is door de Doublet lopen waar die meiden normale prijzen hanteren, zoals het hoort. Compleet gekkenhuis daar, in het weekend hebben genoeg meiden zoveel klandizie dat wandelaars serieus op elkaar wachten!

Vannacht bij Chayenne geweest. Na lange tijd adverteerde ze weer. Appcontact verloopt soepel. Zij ontvangt in Rotterdam Oost vlakbij Alexandrium. Het is de meid van de foto's maar toen ze opendeed schrok ik me het lazarus. Onopgemaakt, slonzige kleding en huissloffen aan. Zij is wel aardig dus toch maar doorgezet. In tegenstelling tot de prijzen in haar advertentie betaalde ik €100 voor 30min. Het tongzoenen was niet verkeerd dat moet haar nageven maar het pijpen zonder was bijzonder matig. Maar trekken dan pijpen. Heb het intieme gedeelte overgeslagen en klaargekomen over haar borsten. Dame doet haar best en is heel aardig maar niet echt geschikt voor het vak zal ik maar zeggen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan