Wandelvrind
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op aanraden van Joep, gewandeld met deze Belgisch Marokkaanse dame. Ze staat nog niet in de line-up bij redlight of kinky. Ik weet dus ook niet of de naam helemaal klopt.
Eigenlijk zou ik deze info voor mezelf moeten houden, maar nee.. ik ben een wandelvind.
De wandeling was in één woord: fantastisch. Komt met stip binnen in de top 5 v/d afgelopen 20 jaar.
Een verademing om weer eens gewoon Nederlands te kunnen praten bij HOP. Dame praat lekker, niet te veel, gewoon gezellig. Direct bij het douchen al lekker tongzoenen. Toen wist ik al dat het/ik goed ging komen. Met pure passie gaat ze je te lijf.
Ik wandel toch al heel wat jaren, maar zelden een dame gehad die zo lekker pijpte. deepthroat en ondertussen masseert ze je ballen. Aan alles merkte je dat ze er plezier in had. Ze liet zich heerlijk likken, waarbij ik tegelijkertijd haar mocht vingeren.
intiem anaal was niet mogelijk, maar alle andere standjes kwamen langs..en hoe?
na deze daad ook nog heerlijk samen gedoucht en tongzoenend afscheid genomen in de gang.
poeh...100% herhalingsgevaar...
groetjes
Wandelvrind
Eigenlijk zou ik deze info voor mezelf moeten houden, maar nee.. ik ben een wandelvind.
De wandeling was in één woord: fantastisch. Komt met stip binnen in de top 5 v/d afgelopen 20 jaar.
Een verademing om weer eens gewoon Nederlands te kunnen praten bij HOP. Dame praat lekker, niet te veel, gewoon gezellig. Direct bij het douchen al lekker tongzoenen. Toen wist ik al dat het/ik goed ging komen. Met pure passie gaat ze je te lijf.
Ik wandel toch al heel wat jaren, maar zelden een dame gehad die zo lekker pijpte. deepthroat en ondertussen masseert ze je ballen. Aan alles merkte je dat ze er plezier in had. Ze liet zich heerlijk likken, waarbij ik tegelijkertijd haar mocht vingeren.
intiem anaal was niet mogelijk, maar alle andere standjes kwamen langs..en hoe?
na deze daad ook nog heerlijk samen gedoucht en tongzoenend afscheid genomen in de gang.
poeh...100% herhalingsgevaar...
groetjes
Wandelvrind