WHEM Charlotte (Antwerpen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er een zeer positieve ervaring mee.
Afgesproken voor een date van 3 uur in centrum Antwerpen op hotel.

Ze deepthroat gewillig op eigen initiatief, niet alleen dat maar ook vaak en erg goed.
Naar mijn eigen ervaring 1 van de betere Vlaamstalige dames.
Lichaam is meer dan in orde, is echt wel een kleintje.
Leeftijd van 30 jaar is wel wat naar beneden afgerond vermoed ik al gun ik haar de 30.

De laatste tijd heb ik echt veel moeite met dames die over acteren...
Bij Charlotte viel het mee, ze voelde zich zelfs beledigd als ik het wat aankaartte dat gekreun. Ze zegt dat ze echt zo is en geniet van de seks.
Zou op zich wel kunnen aangezien ze echt om de haverklap weer gaat deepthroaten. Ik kan het me moeilijk voorstellen dat een vrouw dat oprecht fijn vind maar ze leek echt geen ingestudeerd afgezaagd routine posities af te handelen.

Qua Vlaamstalige "high class" dames heb ik zowel Emma uit Brecht en dan nu Charlotte uit centrum Antwerpen gehad.
Emma is goed in het fysieke maar ik voel me altijd de zoveelste die dag bij Emma, wat ook gewoon zo is. Het minste wat je van haar kan zeggen is dat ze nogal een drukke volgeboekte haastige agenda heeft elke dag opnieuw.

Charlotte doet maar een paar dates per week, of dat zegt ze toch. Maar je voelt wel degelijk het verschil in de omgang. Heel aangenaam om met Charlotte eens extra diep in de zakken te tasten voor meteen meerdere uurtjes. Je kan er tussendoor mee praten en verder laat ze je alle hoeken van de kamer zien.

Ik ben ondertussen weer even voldoen en ook wat zonder budget maar Charlotte zou ik nog wel eens willen terugzien. Geen dame voor een vluggertje maar uitstekend geschikt voor een hele avond mee te vullen.

Ik heb ze vandaag ontmoet, eerst twijfelde ik of ik wel iets zou schrijven.
Charlotte man wat is dat. ik kan zeggen dat dit de beste dame is dat ik al heb gehad. ze zal me geregeld terug zien. alles wat hierboven word verteld is volledig waar.
Het is zo een dame waar ik me voor zou omdraaien op straat al ze voorbij loopt.
het is een zeer zeer lieve dame, waar je ook een babbel mee kan hebben.
conclusie topdame, behandel deze met zeer zeer veel respect.

Terug
Bovenaan Onderaan