Recensie Charlotte, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

doedatnogeens

Wandelaar
46
16/11/24
64
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5090782-charlotte
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een mazzel, mijn andere 'date' reageerde niet en ineens was daar het profiel van Charlotte. Even gechecken en las hier een WHEM reaktie van iemand die voor mij de gok had genomen.

Appen dus! Communiceert snel en lief, het voelde meteen goed. Volgens mij doet ze dit nog niet zo lang. Geeft je heel lief een handje en een paar kussen bij binnenkomst. Mooie (fake) wimpers en een kleurtje op haar lippen, niet altijd even handig als je in dit vak zit maar ze zag er heerlijk uit. Ze spreekt Engels maar niet veel.

Haar badjas ging uit en het feest kon beginnen. Wat een prachtige petite meid. Ze heeft en hele fijne zachte manier van pijpen (zc). Het voelde heerlijk terwijl ze mijn pik met haar hand vast hield, dus niet heel diep.

In no time was ik op sterkte en na een paar minuten stopte ze, ging staan en liet haar slipje op de vloer vallen.... wat een uitzicht, ik vergat dat ik nog wel langer van haar orale kunsten had willen genieten. Ze ging op me zitten en zonder glijmiddel drukte ze mijn pik soepeltjes bij haar naar binnen en begon me te berijden. Prettig niet gefaket gekreun, lekker! Ik gaf mijn ogen goed de kost en liet me gaan. Wat een knappe meid... Na een paar minuten klom ze van me af en maakte duidelijk dat het tijd was om te wisselen. In missionaris gingen we verder... herhaling: wat een knappe meid en wat een uitzicht. Ze liet me gewillig een paar keer diep stoten en toen kwam ik onverwacht heftig klaar.

Met nog 45 min te gaan wat gebabbeld en elkaar wat gemasseerd. En weer door... meer cowgirl, lekker doggy en vervolgens een fijne handjob, die iets minder fijn werd toen ik zag dat ze wat weg keek. Vast niet bedoeld, ik ben er gewoon erg gevoelig voor dit soort kleine signalen. Dit is oa waarom ik denk dat ze dit werk nog niet heel lang doet. Dus nog even wat gekust en geravot en vervolgens gaan douchen.

Wees lief en respectvol voor deze prachtige meid. Ze lijkt misschien niet heel ervaren maar als je van knap, slank, klein en zacht houdt... dan heb je aan Charlotte een geweldig avontuur. Oh, en tongzoenen doet ze ondanks bevestigen liever niet. Vanwege haar knappe voorkomen en de fantastische sex vergeef ik het haar graag. Zeker voor 200e, vandaar ook de vijf sterren.

Als ik de kans krijg dan zoek ik haar zeker nog eens op. Wel liever 2x 30 minuten dan 1x 60. Of ik moet me beter leren inhouden en zelf meer sturen, haha.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5090782-charlotte
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag haar ongeveer 2 maanden geleden, ze was hier met dezelfde boeker als stacy toen, ze wilde 250 en ze was een van de kleine meisjes die ik echt leuk vond, afgezien van de vorige opmerking was mijn ervaring veel beter, ze kuste me echt diep, tongzoenen was erg intiem, seks was goed. Over haar ik denk dat ze een oekraïens meisje was maar zeker ergens in de 30, ik bedoel het maakte me niet uit, ze ziet er beter uit dan de meeste meisjes in de 20 maar toch krijg je het gevoel dat ze ergens begin 30 is

Terug
Bovenaan Onderaan